برگزاری مجمع عمومی بیمه رازی

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

برگزاری مجمع عمومی بیمه رازی | چاپ |
پنجشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۶:۵۰ مجمع عمومی شرکت بیمه رازی با حضور اکثریت سهامداران در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد و طی آن صورتهای مالی منتهی ۳۰ اسفند ماه به تصویب رسید. به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از خبرگزاری ایسنا یونس مظلومی، مدیر عامل و عضو هیات مدیره این شرکت، به عنوان نماینده هیات مدیره به بیان گزارش عملکرد شرکت در سال قبل پرداخت و وضعیت شرکت در بازار فعلی را مناسب و مطلوب توصیف کرد. همچنین در خصوص برنامه‌های آینده جهت گسترش ضریب نفوذ بیمه در کشور و افزایش سهم بازارشرکت اطلاعاتی را در اختیار سهام داران قرار داد.
وی همچنین در خصوص برنامه‌های آتی شرکت از جمله کنترل دائمی و مستمر ریسک‌ها برای کاهش خسارت پرداختی، تشکیل کمیته های جهت بهبود فروش بیمه نامه‌ها، تلاش در جهت بالا بردن پتانسیل و قابلیت‌های نمایندگان از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی توضیحاتی را به سهامداران ارائه داد.
سپس حسابرس قانونی گزارش خود را ارائه کرد و طبق مصوبه مجمع، موسسات حسابرسی هوشیار ممیز و آریا بهروش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شدند و روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های شرکت جهت درج آگهی اعلام شدند.
همچنین سود شرکت به ازای هر سهم در پایان سال مالی به سهام داران اعلام و میزان سود قابل تقسیم تعیین شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.