برگزاری مصاحبه داوطلبان آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران

۱۳خردادماه،

مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از برگزاری مصاحبه داوطلبان آزمون باز پذیری حوزه های علمیه خواهران از ۱۶ خرداد تا ۱۵ تیر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام احدی با اعلام این خبر افزود؛ با توجه به اعلام نتایج آزمون باز پذیری حوزه های علمیه خواهران، معرفی شدگان به مصاحبه از ۱۶ خرداد تا ۱۵ تیرماه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد؛ داوطلبان باز پذیری که به مرحله مصاحبه راه یافته اند، پس از قبولی در مصاحبه به منظور تعیین قطعی پایه تحصیلی شان به امور آموزشی مرکز فوریت حوزه های علمیه خواهران معرفی خواهند شد.
وی در ادامه اظهار داشت؛ این دسته از داوطلبان بر اساس ضوابط پذیرش و با توجه به رعایت اولویت های انتخابی به مدارس مربوطه معرفی خواهند شد.
احدی خاطر نشان کرد؛ آزمون باز پذیری مربوط به داوطلبانی است که پیش از این در واحدهای تابعه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مشغول به تحصیل بوده اند و به دلایلی تحصیل خود را رها کرده اند و یا در مدارس علمیه نیز تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تحصیل کرده اند و قصد دارند در مدارس زیر پوشش این مرکز ادامه تحصیل دهند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.