برگزاری نشست “زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و فراغت‌ها”

۰۸خردادماه،

17-392.jpg

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی شهیدبهشتی، نشست الگوی تفریح سالم با عنوان “زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و فراغت‌ها”را با حضور دکتر علیرضا شیری مدرس دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسام هزاوه‌یی‌ها معاون فرهنگی این واحد، گفت: این نشست در ادامه چهار نشست قبلی از مجموعه نشست‌های سبک زندگی اسلامی ایران با عناوین راهکارهای موفقیت در ازدواج و کارتیمی اثرگذار برگزار شده است.

وی افزود: با برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه راهکارهای لازم در جهت اعتلای فرهنگ و سبک زندگی دانشجویی، دانشجویان را نیز با مفاهیم الگوهای تفریح و همچنین آنچه که می‌توانند در فراغت خود انجام دهند آشنا می‌سازیم و بسترسازی لازم در این خصوص را انجام می‌دهیم.

هزاوه‌یی‌ها ادامه داد: اعتقاد داریم تغییر سبک زندگی در دانشجویان از نیازهای فرهنگی امروز جامعه دانشگاهی کشور است.

دکتر علیرضا شیری مدرس دانشگاه در این برنامه با تشریح عنوان این نشست “زندگی دانشجویی، فرصت‌ها و فراغت‌ها”، گفت: زندگی دانشجویی یک سبک است در برابر زندگی غیردانشجویی که مهمترین ارکان این زندگی، متدولوژی درس خواندن، شبکه ارتباطی و مهارت‌های اجتماعی آموختن می‌باشد.

وی افزود: ما در دانشگاه موظفیم روش حل مسئله را بیاموزیم، چرا که اگر با مسئله‌ای که حتی به فکر آن نبوده‌ایم برخورد کردیم به گونه‌ای باشد که قبلا به آن فکر کرده باشیم.

شیری در خصوص شبکه ارتباطی زندگی دانشجویی، تصریح کرد: در این خصوص با تشکیل تیم، کارها بهتر انجام می‌شود تا به صورت فردی.

وی مواردی را نیز درخصوص سپری کردن اوقات فراغت و نیاز به تغییر در سبک زندگی دانشجویی عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.