برگزاری نشست هم اندیشی آموزشگاه های سینمایی تهران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نخستین جلسۀ هم‎اندیشی دفتر مطالعات و توسعۀ دانش و مهارت‌های سینمایی با مدیران آموزشگاه‌های سینمایی تهران، برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی این جلسه با حضور اکثر مدیران آموزشگاه‌های سینمایی از جمله: امین تارخ، مسعود کیمیایی، جلال معیریان، مهری شیرازی، امیرشهاب رضویان و بسیاری دیگر از فعالان آموزش در عرصه هنر هفتم، در محل سالن بزرگ سازمان سینمایی و به میزبانی دفتر مطالعات این آغاز و به مدت ۳ ساعت به طول انجامید.

در این جلسه، دکتر روح‎الله حسینی، مدیر کل تازه دفتر مطالعات به تشریح رویکرد و نگاه این دفتر در دورۀ پیش رو اشاره کرد و ضمن تشبیه آموزشگاه های سینمایی به دانشگاههایی کوچک و چابک، از مدیران حاضر خواست تا با ارائۀ پیشنهادات و راه‎کارهای خود به وی و همکارانش، برای ارتقاء کیفی آموزش سینمایی تلاش کنند.

وی با اشاره به جایگاه و نقش مهم آموزشگاه ها در تربیت نیروی انسانی حرفه‎ای در حوزۀ سینما، توسعه و به روز کردن دانش در این حوزه را ضروری دانست و اعلام کرد :چنانچه آموزشگاه ها مایل به برگزاری دوره‎های دانش‎افزایی یا کارگاههایی با حضور استادان بین‎المللی باشند، دفتر مطالعات از آنها حمایت خواهد کرد.

پس از وی، حاضران در جلسه نکات، پیشنهادات، انتقادات و نیز خرسندی خود را از عملکرد این دفتر در قبل بیان کرده، از مدیریت تازه خواستند تا توجه بیشتری به موضوع آموزش و فعالیت آموزشگاه ها در این دوره داشته باشد و تلاش کند تا موضوع مهم آموزش در سینما از حاشیه به متن برگردد.

در همین راستا، مدیران آموزشگاه ها درخواست کردند که روند ورود صنف آموزشگاه‎داران نیز به مجموعه اصناف خانۀ سینما تسهیل و تسریع شود.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.