برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات در مهرماه امسال

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/اولین نمایشگاه املاک و مستغلات با هدف دستیابی به تعادل قیمت در بازار مسکن با استفاده از روش‌های مطرح در این نمایشگاه مهرماه امسال برگزار میشود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) عبدالرحیم جوان مهر – ایده پرداز اولین نمایشگاه املاک و مستغلات – گفت: این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور روشهای فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های دولتی و خصوصی در این نمایشگاه اظهار کرد: به سبب همکاری این دو بخش، بازار ملک و عرضه و تولید مسکن رونق می گیرد و سبب تعادل قیمتی می گردد.

 

به گفته او بازار ملک بازار کم ریسک اما پرسودی است و طی سالهای اخیر ملک علاوه بر تامین نیاز مسکن و سرپناه جنبه سود آوری نیز به خود گرفته است.

جوان مهر تاکید کرد: در حال حاضر در کشور به سبب نبود روشهای مختلف فروش ملک، بسیاری سازندگان و انبوه سازان برای فروش املاکشان دچار مشکلاتی می باشند.

وی دیگر هدف برگزاری نمایشگاه را ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف در این امر عنوان کرد و گفت: نمایشگاه املاک و مستغلات فرصتی برای انبوه سازان و مردم فراهم می کند.

جوان مهر معتقد است: با فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه حتی املاک و زمین‌های آموزشی و ورزشی در اختیار مردم نیز عرضه و به صورت مشارکتی ساخت و ساز می‌شوند تا از سرمایه‌های مردمی در جهت بهبود اوضاع ملک نیز بهره گرفته شود.

وی افزود: عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان می توانند با حضور در این نمایشگاه با صرف کمترین هزینه در فضای رقابتی سالم فعالیت کنند چرا که عرضه کنندگان می توانند کالای مورد نظر با مبلغ در اختیار را با مشورت عرضه کنندگان تهیه کنند و عرضه کنندگان با کاهش هزینه تبلیغات می توانند ملکی با هزینه ساخت کمتر ارائه کنند.

جوان مهر بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد و تسریع نقدینگی در زمینه ملک و عرضه آن شود و شاهد کاهش هزینه ساخت املاک باشیم.

ایده پرداز اولین نمایشگاه املاک و مستغلات گفت: این نمایشگاه بستری برای ایجاد شغل‌های تازه همچون مشاوره تخصصی ملک، مهندسی فروش، مشاوران حقوق و بیمه می‌شود و معاملات بدون اشکال نیز منجر به کاهش مشکلات حقوقی می گردد.

به عقیده وی، املاک دارای نرخهای بالا و نیازمند سرمایه می باشند، بنابراین می‌توان با استفاده از روش‌های متنوع فروش بستری برای عرضه املاک با هزینه کمتر فراهم شود.

به گفته جوان مهر، این نمایشگاه کمک بزرگی به صنعت ملک می‌کند و امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و روش‌های ارائه شده در تولید، عرضه و فروش املاک بتوانیم موثر باشیم.

او تاکید کرد: دبیرخانه نمایشگاه املاک و مستغلات در نظر دارد روشهای ارائه شده در این نمایشگاه را در طول سال و تا نمایشگاه بعدی ادامه دهد تا شاهد تعادل در بازار قیمتی ملک باشیم.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.