برگزاری نمایشگاه عکس ” جنگ تحمیلی و بیانات امام خمینی (ره) “

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس” جنگ تحمیلی و بیانات حضرت امام خمینی (ره)” در موزه هنر و مردم واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرناگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه سعدآباد ، “خدیجه عمادی” در این خصوص گفت: در این نمایشگاه ،۶۰ پوستر ۴۸*۶۸ و ۳۰قطعه عکس در ابعاد ۴۰*۱۹ بصورت سیاه و سفید و رنگی مربوط به صحنه ها و وقایع هشت سال دفاع مقدس همراه با بیانات ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) با مضمون جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از  ۴ تا ۷ مهرماه در طبقه همکف موزه هنر و مردم به معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
مسئول موزه هنر و مردم افزود: در حاشیه این نمایشگاه ، فیلم مستند از دوران دفاع مقدس و همچنین کتابنامه مرتبط با دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به نمایش در می آید.
وی با اشاره به موضوع یکی از تصاویر به نمایش درآمده با عنوان ” زنان،سربازان گمنام جبهه ها ” توضیح داد: این تصویر برگرفته از بیانات امام راحل در مورد ایثار و فداکاری زنان در دوران ۸ دفاع مقدس می باشدکه در صحیفه نور جلد ۱۴ آمده است:”زنان سربازان گمنامی هستند که باید گفت در جبهه ها مشغول به جهاد هستند. “
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه ( به جز روزهای دوشنبه ) از ساعت ۹ تا ۱۷ به موزه هنر و مردم  واقع در ضلع شمالی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه نمایند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.