برگزاری نمایشگاه گردشگری برای مهمانان اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد

به همت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی انجام می گیرد:

نمایشگاه گردشگری «توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری ایران» در برج میلاد و در محل برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، داشته های صنعت گردشگری کشور را معرفی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، منوچهر جهانیان با بیان این خبر گفت: نمایشگاه گردشگری با عنوان «توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری ایران»، به مساحت بالغ بر ۶۰۰ متر در محل برج میلاد برگزار می شود تا مهمانان اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بتوانند از تاریخ ۵ لغایت ۱۱ شهریورماه جاری، ضمن بازدید از برج و حضور در جلسات مربوطه از نمایشگاه مذکور دیدن و با داشته های بیشمار ایران در حوزه صنعت گردشگری آشنا شوند.

وی افزود: معاونت گردشگری با تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی شامل لوح فشرده، کاتالوگ، نقشه، کتابچه و پوستر ویژه نمایشگاه «توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری ایران» امکان آشنایی هر چه بیشتر مهمانان اجلاس با استعدادهای کشور در حوزه طبیعت گردی و گردشگری را فراهم آورده است.

بنا به گفته جهانیان علاوه بر این اقدام معاونت گردشگری با در اختیار داشتن غرفه در محل برگزاری اجلاس سران، زمینه آشنایی هر چه بیشتر مهمانان با جاذبه های گردشگری و ظرفیت های این حوزه را با ارائه بسته های تبلیغاتی ایجاد خواهد کرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.