برگزاری همایش‌های سبک زندگی و عدالت جنسیتی در ۴ استان

۷ م دیماه ،
ممتاز نیوز: مدیر تنظیم الگوها و انتظام خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل دبیرخانه اندیشه‌های راهبردی زن و خانواده،‌ از برگزاری همایش‌هایی با رویکرد بررسی سبک زندگی و عدالت جنسیتی در ۴ استان کشور خبر داد.

رابعه امامی رضوی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: معاونت امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور بررسی سبک زندگی در خانواده‌های ‌ایرانی در حال برگزاری همایش در ۴ استان کشور است.

مدیر تنظیم الگوها و انتظام خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: این همایش‌ها با دو محور بررسی سبک زندگی و  عدالت جنسیتی در استان های کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فراخوان مقالات مرتبط با موضوعات مزبور،‌ بیان داشت: مفاهیم الگوی زندگی اسلامی – ایرانی در این همایش ها مورد بررسی جدی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سبک زندگی در استانهای کشور بر اساس قومیتها و فرهنگ زندگی در آنها مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

امامی رضوی با بیان اینکه اولین همایش در این رابطه هفته قبل در استان آذربایجان شرقی برگزار شد،‌ افزود: همایش های بعدی در استانهای سیستان و بلوچستان،‌کردستان و در نهایت در تهران به صورت ملی برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش ملی بررسی سبک زندگی در بهمن سال جاری در پایتخت برگزار خواهد شد.

مدیر تنظیم الگوها و انتظام خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزاری همایش‌های این چنینی را در بهبود سبک زندگی بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: سیاستگذاری برپایی این همایش ها بر عهده دبیرخانه اندیشه های راهبردی و معاونت امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

وی گفت: باید در این همایش‌ها، راهکارهای عملیاتی ارائه شود و در قالب رفتارسازی و هنجارسازی در جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.