برگزاری همایش سیاسی جامعه اسلامی داشجویان در “مشهد مقدس”

۱۴فروردین۱۳،

“دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان” از برگزاری همایش سراسری دانشجویان این اتحادیه با دعوت از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد مقدس در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

“محمد پهلوان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با پیام نوروزی “مقام معظم رهبری” در سال تازه اظهار داشت: برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نماد اصلی حماسه سیاسی در کشور و تقویت “اقتصاد مقاومتی” به عنوان یکی از کلیدهای اصلی در عرصه اقتصادی در شراط کنونی مطرح می باشند.

این فعال دانشجویی به نقش دانشجویان در تحقق پیام رهبری در سال جاری اشاره و تصریح کرد: برقراری فضایی پرنشاط و منطقی، آگاهی از دیدگاه‌ها و برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی و انتقال آن‌ها به افکار عمومی از جمله وظایف دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در مدت زمان باقی‌مانده است.

وی بیان داشت: اگر مسئولان، مردم و دانشگاهیان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات رهبری همگام باشند، قطعا شاهد پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری همایش سراسری را در تاریخ بیست‌و یکم الی بیست‌و پنجم فروردین ماه سال جاری در مشهد مقدس با دعوت از کاندیداهای انتخاباتی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.