برگزاری کارگاه آموزشی ” سلامت معنوی” در منطقه ۱۷

۱۱اردیبهشت،

مدیر خانه سلامت ابوذر شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی ” سلامت معنوی” با موضوع ” تاثیر دعا در زندگی ” و طرح سنجش پزشکی کودکان ۳ تا ۷ ساله خبر داد.

قاسم آبادی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: کارگاه سلامت معنوی هفته‌ای ۲ ساعت با موضوعات مختلف برگزار می‌شود که این هفته با موضوع تاثیر دعا در زندگی با حضور جمعی از اعضای کانون جوانان و کانون مادر و کودک در مجتمع شهید چمران برگزار شد.
وی در ادامه افزود: فلاح کارشناس علوم تربیتی نیز در این کارگاه به بررسی نقش دعا در کاهش استرس، فشارخون، دردهای ناشی از انواع بیماریها و بهبود زودرس پرداخت.
قاسم آبادی همچنین در مورد طرح سنجش پزشکی کودکان ۳ تا ۷ سال اظهار داشت: در این برنامه که روز قبل و با حضور ۴۰ نفر از کودکان پیش دبستانی گل نرگس برگزار شد، علائی کارشناس پرستاری ضمن اندازه‌گیری قد و وزن کودکان سنین ۳ تا ۷ سال، نمودار شد هریک از آنها را ترسیم نموده و پیشنهاد‌های لازم را در این راستا به والدین ایشان ارائه نمود.
وی در خصوص دیگر اقدامات خانه‌های سلامت در سال جاری خاطر نشان کرد: طرح سنجش کودکان که از اواخر آبان ماه آغاز و تا پایان آذر ماه در خانه‌های سلامت و سرای محلات منطقه و مراکز پیش‌دبستانی برگزار می‌شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.