برگزاری کارگاه ۱۱+ در کمپ تیم های ملی

۲۹فروردین۱۳،

442-4.jpg

کارگاه ۱۱+ ویژه ارتقا سطح آموزشی پزشکان و فیزیوتراپیستها لیگ برتر و دسته اول در کمپ تیم های ملی روز قبل با حضور دکتر هاشمیان، دکتر علیزاده و کارلوس کی روش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون، کارگاه ۱۱+ ویژه ارتقا پزشکان و فیزیوتراپیستها روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در آکادمی ملی فوتبال با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده از پزشکان و فیزیوتراپیستهای لیگ برتر و دسته یک برگزار شد. مرکز پژوهشی فیفا از سال ۲۰۰۹ در راستای پیشگیری از آسیب در فوتبال این طرح را آغاز کرده و با توجه به اینکه دکتر هاشمیان، دکترخانلری و دکتر هراتیان این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند، به عنوان نمایندگان فیفا این کارگاه آموزشی را در تهران برای پزشکان و فیزیوتراپیستها لیگ برتر و دسته اول برگزار کردند.

کارلوس کی روش در این دوره حضور داشت و از نزدیک شاهد برگزاری این دوره آموزشی بود و ضمن ابراز رضایت و علاقه مندی از کمیته پزشکی خواست تا برگزاری این دوره ها ادامه دار باشد.

هلنا کاستا-سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز خواستار برگزاری این دوره آموزشی برای کلیه کادر تیم های ملی در رده های مختلف شد.

به گزارش ایسنا، برنامه ۱۱+ یک برنامه مخصوصا تمرینی است که فیفا در نظر دارد در راستای کاهش میزان آسیب‌های ورزشی انجام آن را در تمام کشورها اجباری کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.