برگزاری گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

فروردین ۱۴۰۳

همزمان با برگزاری آخرین مرحله از مسابقات یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در خزرآباد ساری، گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می گردد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در این گردهمایی ابتدا مسائل ورزش دانشجویان علوم پزشکی و مشکلات موجود و همچنین ارزیابی برگزاری یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیت‌بدنی در سه ماهه آخر سال جاری و همچنین برگزاری المپیاد ورزشی پسران در سال آینده بحث و گفتگو انجام می گردد.

براساس این گزارش، در بعدازظهر همان روز در مراسم اختتامیه یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر، ضمن اهداء جوایز و کاپ و مدال قهرمانان رشته‌های دوومیدانی و شنا، دانشگاه‌های برتر این المپیاد که در مجموع امتیازات رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند نیز معرفی خواهند شد.

گفتنی است این گردهمایی با حضور دکتر آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی روز یکشنبه ۱۷ آذر ماه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی ورزشی صندوق رفاه دانشجویان در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.