برگزاری ۱۲۴۰ دوره آموزشی در بانک ملی

بینا- بانک ملی ایران در ۶ ماهه نخست سال ، تعداد یک هزار و ۲۴۲ دوره و نشست آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان خود برگزار کرد.
به گزارش بینا، مهرداد کامکار صالحی رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران با اعلام این مطلب گفت: در مجموع ۴۰ هزار و ۴۲ نفر در این دوره های آموزشی شرکت و گواهینامه دریافت کردند. همچنین تعداد ساعت آموزشی این دوره ها یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۹۵۴ نفر ساعت بوده است.
وی اظهار داشت: در مجموع ۱۱۸ دوره آموزشی نظیر بانکداری داخلی ۱ و ۲، حسابداری ۱ و ۲، حقوق بانکی ۱ و ۲، مقررات پولی و بانکی ۱ و ۲، دوره های مدیریت پایه، میانی و عالی، دوره های تربیت مدرس، دوره های تخصصی Click View-SQL Server-Mcse مدیریت بحران، پیگیری و وصول مطالبات ، جلوگیری از پول شویی و راههای مقابله با آن و دهها دوره و نشست آموزشی دیگر، در بانک ملی ایران برگزار شد.
کامکار صالحی در ادامه بیان داشت: این اداره کل از برنامه پیش بینی شده برای سال ، یک گام جلوتر است بر اساس پیش بینی قرار بود در سال جاری تعداد یک هزار و ۸۰۰ دوره آموزشی برگزار شود که با گذشت ۶ ماه از سال ، یک هزار و ۲۴۲ دوره برگزار شده است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان یادآور شد: در سال گذشته تعداد دو هزار و ۸۱۹ دوره و نشست آموزشی در داخل و خارج از بانک برگزار شده که در مجموع ۹۶ هزار و ۲۲۸ نفر به مدت سه میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۵ نفر ساعت آموزش دیده اند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.