برگه سفید امضای سردار رادان برای رسیدگی به مشکل مادر شهید

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ‘احمدرضا رادان’ از بامداد امروز در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی حضور یافت و مشکلات مردم و انتقادات آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مدت حضور در این مرکز به درخواست های ۷۵ نفر از مراجعین رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد، همچنین در این مدت ۲۵ نفر نیز به صورت تلفنی مشکلات خود را در میان گذاشتند.

بر اساس برنامه قرار بود سردار رادان ساعت ۱۱ با خبرنگاران گفتگو داشته باشد که حضور یک مادر شهید سبب شد تا پای صحبت وی بنشیند .

مشکلات این مادر شهید به گونه ای بود که وی در برابر سردار رادان تمامی درددلهای خود را همراه با گریه بیان کرد و سردار رادان به دلیل حجم زیاد مشکلات او، برگه رسمی که مراجعین به این مرکز تکمیل می کنند را سفید امضا کرد و دستور داد به تمامی آنان رسیدگی شود.

همچنین سردار رادان به رسم یادبود هدیه ای را به این مادر شهید تقدیم کرد و برگه درخواست او را که هنوز توسط متقاضی تکمیل نشده بود، سفید امضا کرد.

مادر شهید در پایان از جانشین فرمانده نیروی انتظامی خواست که حتما مهر خودش را نیز در زیر این برگه امضا ثبت کند که سردار رادان نیز این کار را انجام داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سپس در جمع خبرنگاران حاضر و به سئوالات آنان پاسخ داد.

اجتمام** ۱۳۷۹**۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۹۴۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.