برگ برنده استقلال مقابل گسترش فولاد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

پیشکسوت استقلال گفت: تیمهای لیگ برتر در اولین بازیشان شرایط خاصی دارند. نحوه بازی کردنشان مشخص نیست به خاطر همین بازی اول برای اکثر تیمها سخت خواهد بود.

فوتبال ایران

 

محمد خرمگاه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: استقلالی ها دیرتر از دیگر تیمها تمرینات آماده سازیشان را آغاز کردند اما با بازیکنان با تجربه و با تعصبی که دارند به طور حتم می توانند گسترش فولاد تبریز را شکست دهند.

خرمگاه در ادامه اظهار داشت: به نظرم بازی جذابی بین استقلال و گسترش فولاد شاهد نباشیم اما بازیکنان با تجربه استقلال می توانند نتیجه لازم برای استقلال رقم بزنند.

وی دربارهٔ تاثیر عدم حضور جباری در تیم استقلال بیان کرد: به طور حتم نبود جباری در تیم استقلال تاثیر منفی روی کارایی این تیم خواهد گذاشت مجتبی جباری در زمانی که تیم حریف بازی می‌کرد با خلاقیتش سبب باز شدن بازی می شد.

خرمگاه تصریح کرد: جمشیدیان تنها کسی است که می‌تواند جای خالی جباری را پرکند این بازیکن در تمرینات شرایط بدی نداشت و به نظر می رسد بتواند مقابل گسترش فولاد بازی کند.

وی دربارهٔ کیفیت لیگ برتر با حضور ۱۶ تیم بیان کرد: به هرحال تعداد تیمها در کیفیت لیگ برتر تاثیرگذار نخواهد بود.
سازمان لیگ باید برنامه ریزی مناسبی برای بازیها لیگ برترداشته باشند تا تیمها در سایر بازیها دچار افت نشوند.

خرمگاه عنوان کرد: تعطیلات پیاپی در لیگ برتر سبب می شود که بازیکنان از شرایط آرمانی و ایده ‌آل خارج شوند و کیفیت بازیها هم پایین بیاید.

وی دربارهٔ عملکرد تیم ها در فصل نقل و انتقالات بیان کرد سپاهان نسبت به دیگر تیمها یارگیری خوبی داشته است تیم استقلال هم شاکله اصلی اش را حفظ کرد و چند بازیکن خوب  هم جذب کرد علی دایی هم اولین سرمربی پرسپولیس است که بازیکنانش را خودش انتخاب کرده است. به نظرم لیگ امسال پویا خواهد بود می توانیم شاهد بازیهای جذاب از تیمهای لیگ برتر باشیم.

وی دربارهٔ فروش بلیت الکترونیکی و گران بودن بلیت ها بیان کرد: گران شدن قیمت بلیط ها یک امر طبیعی است و به نظر نمی رسد این موضوع سبب کاهش حضور تماشاگران در ایستادیوم ها شود.

وی دربارهٔ وضعیت پدیده ها در لیگ سیزدهم بیان کرد: لیگ برتر ما در معرض پدیده ها ضعف دارد و این امر در فوتبالمان احساس می شود امیدوارم در لیگ سیزدهم شاهد شکوفایی پدیده ها باشیم.

 

به نقل از جام نیوز

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.