بر پایی فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه

جام جم آنلاین: دبیر شورای عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران از برپایی فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب سال جاری خبر داد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، سید رضا مصطفوی در مورد اقدامات شهرداری تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب ۹۱، اظهارداشت: در نمایشگاه بین المللی کتاب ۹۱، سازمان فرهنگی و هنری به نمایندگی شهرداری تهران تمامی آثار ، کتب و انتشارات مجموعه مدیریت شهری را تحت عنوان «فرهنگسرای کتاب» عرضه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد اعضای شورای عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران با ریاست رییس سازمان فرهنگی و هنری ظرف ۲۰ روز آینده طی برگزاری جلسه با نمایندگان تمامی سازمان‌ها و شرکت ‌های تابعه شهرداری تهران، برنامه‌های مدون ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب را به شورای عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری ارایه دهند.

دبیر شورای عالی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران افزود: طرحی با هدف افزایش تعامل هدفمند شورای عالی با سایر کمیسیون‌های تخصصی و شوراهای راهبردی در دبیرخانه این شورا تدوین شده است تا تمامی سازمان و شرکت‌ها نظرات و راهبردهای خود را در این خصوص ارایه دهند.

بر اساس این گزارش، چندی پیش دکتر سید محمد هادی ایازی در نشست خبری که برگزار شد، پیرامون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب سال ۹۱ و اقدامات شهرداری تهران در این نمایشگاه، اظهارداشت: جلسه هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه کتاب از ۱۴ تا ۲۴ اردیبهشت صورت گرفته و معاونت خدمات شهری منطقه ۷ در این مورد هماهنگی های لازم را انجام می دهد و فرهنگسرای کتاب نیز در محل نمایشگاه با هماهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برپا می شود.

مصطفوی گفت: همچنین سازمان آتش نشانی در محل حضور یافته و برای نقل و انتقال شهروندان با مترو و اتوبوسرانی نیز هماهنگی های لازم ایجاد شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.