بزرگترین سرمایه مگاموتور، نیروی انسانی آن است

۲۳اردیبهشت،

بزرگترین سرمایه مگاموتور، نیروی انسانی آن است

مدیرعامل مگاموتور با اعلام اینکه نیروی انسانی مجموعه مگاموتور بزرگترین سرمایه این شرکت است، به مقطعی بودن مشکلات سازمان و عبور موفق از آنها اشاره نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از سایپانیوز،  بهروز غفاری با اشاره به اینکه در حفظ عظیم ترین سرمایه شرکت، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود گفت: فضای کسب و کار کنونی طوری است که فشارها و تحریم ها بیشترین تاثیر را بر آن داشته و تنها با تلاش بی وقفه و تعهد سازمانی می توان با موفقیت از چالش های پیش رو عبور کرد. 
وی افزود: بی شک با توجه به شناخت و تجربه بالای کارکنان فهیم مگاموتور و تلاش و هوشیاری آنها در برخورد با اینگونه حوادث، آینده بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت.
مدیرعامل مگاموتور با اشاره به اینکه نبوغ و خلاقیت کارکنان مانع از شکست و خمودگی شرکت شده گفت: با خلاقیت و تعهد کارکنان در سال قبل توانستیم در بخش های مختلف سازمان از جمله تولید، تامین و بازرگانی، تحقیقات و مهندسی ، مالی و اقتصادی ، تعمیرات و نگهداری دستگاه ها و عملکرد مثبت شرکت های همکار به نتایج بسیار مطلوب و چشمگیری دست یابیم و امیدواریم این روند در سال جاری نیز بیش از قبل ادامه یابد.
غفاری با دعوت از پرسنل مبنی بر مشارکت در فعالیت های عمومی و تولیدی سازمان گفت: نظرات و پیشنهادات سازنده کارکنان که از نزدیک در جریان روند تولید، مشکلات و مسائل کار و دستگاه ها می باشند، به قطع می تواند کمک شایانی به حل معضلات شرکت در شرایط کنونی با کمترین هزینه و در بهترین زمان نماید که این امری قابل اغماض نیست و بی اجر هم نخواهد ماند. در این خصوص، سیستم نظام پیشنهادات را قوی تر از  قبل پیگیری می کنیم که نتایج  و ارزش افزوده ایجاد شده در اثر آن، باید بیش از قبل برای همکاران ملموس و وارد زندگی آنان شود.
وی گفت: در اوخر سال قبل و ابتدای سال تازه با توقف فروش خودرو وکاهش نقدینگی گروه سایپا با افت  شدید تولید مواجه شدیم که این امر فشارهای بسیاری را به کارکنان تحمیل کرد و امیدواریم با شرایط پیش رو و آغاز مجدد فروش خودرو در بازار، به بهبود تولید کمک نموده و مشکلات ناشی از این نوسانات و توقف خطوط را جبران  نماییم. به فضل خداوند، همراه با افزایش تولید و فروش، میزان دریافتی و بهره وری همکاران نیز افزایش خواهد یافت.
مدیر عامل مگاموتور در پایان با اشاره به اینکه با عبور از مشکلات و موانع مقطعی می توانیم همانند قبل دوشادوش یکدیگر به تلاش بی وقفه ادامه دهیم گفت: امیدواریم با صبر و تلاش، به قله های صنعت و چشم انداز رفیع شرکت و اعتلای درخور کارکنان دست یابیم.

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت   ۱۴:۳۵

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.