بزرگترین معادن طلای جهان معرفی شد

بزرگترین معادن طلای جهان معرفی شد | چاپ |
دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۴:۵۸

بزرگترین معادن طلای جهان معرفی شد

بینا- پایگاه اینترنتی ماین وب در تازه ترین گزارش خود به معرفی ده معدن بزرگ طلای جهان در سال ۲۰۱۱ میلادی پرداخته است .
براساس گزارش سایت طلا ،معدن گراس برگ اندونزی در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان بزرگترین معدن طلای جهان شناخته شده است . این معدن در سال ۲۰۱۱ میلادی بیش از ۱٫۴۴۴ میلیون اونس طلا تولید کرده است . این معدن همچنین سومین شرکت بزرگ تولید کننده مس جهان به شمار می رود و ۲۰ هزار کارمند دارد .
معدن کورتزای آمریکا در ایالت نوادا سال گذشته ۱٫۴۲۱ میلیون اونس طلا تولید کرده و دومین معدن بزرگ تولید کننده طلای جهان بوده است . این معدن از سال ۱۸۶۲ میلادی تا کنون فعالیت می کند . سومین معدن بزرگ معدنی تولید کننده طلای جهان یاناکوچای پرو است .
این معدن سال گذشته بیش از ۱٫۲۳۹ میلیون اونس طلا تولید کرده است . معدن گلد استرایک آمریکا نیز چهارمین معدن بزرگ معدنی طلای جهان به شمار می رود . این معدن نیز سال گذشته بیش از ۱٫۰۸۸ میلیون اونس طلا تولید کرده است . پنجمین معدن بزرگ معدنی جهان در زمینه تولید طلا نیز ولادروی آرژانتین است .
این معدن نیز سال گذشته بیش از ۹۵۷ هزار اونس طلا تولید کرده است و تا پایان سال گذشته بیش از ۱۰٫۶ میلیون اونس ذخایر طلا در اختیار داشته است . وال ریور آفریقای جنوبی نیز در رتبه ششم این فهرست قرار گرفته است . این معدن در سال گذشته بیش از ۸۳۱ هزار اونس طلا تولید کرده است .
معدن سوپر پیت استرالیا نیز با تولید ۷۹۴ هزار اونس طلا در سال ۲۰۱۱ میلادی در جایگاه هفتم قرار گرفته است . وست ویتس آفریقای جنوبی نیز سال گذشته با تولید ۷۹۲ هزار اونس طلا رتبه هشتم این رتبه بندی را در اختیار دارد .
معدن لاگوناس پرو نیز با تولید ۷۶۳ هزار اونس طلا در سال گذشته به نهمین معدن بزرگ طلای جهان تبدیل شده است . در پایان این فهرست نیز معدن بودینگتون استرالیا قرار دارد . تولید طلا از این معدن از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز شده است و ذخایر طلای آن تا پایان سال ۲۰۱۰ به ۲۰ میلیون اونس رسیده است . در سال گذشته بیش از ۷۴۱ هزار اونس طلا از این معدن تولید شده است .


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.