بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا اراج امتداد می یابد

چهارشنبه ۱۰ خرداد – ۰۳:۵۵:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- به منظور ساماندهی گره بزرگ ترافیکی شمال شرق تهران و خارج نمودن این محدوده از بن بست عبوری، بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا محله اراج امتداد می یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد شیری معـاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : با بازگشایی این معبر در چند فاز حدفاصل خیابان صنایع تا خیابان ۲۲ بهمن در محله اراج ، گره ترافیکی چند ساله در این محدوده ساماندهی می شود.
  معاون فنی و عمـرانی شهـرداری منطقه یک با اشاره به مشکلات تملکی تصریح کرد: کل پروژه به طول یک کیلومتر است که در حال حاضر بخشی از آن آغاز شده و با اتمام تملک معارضین ، این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
به گفته مهندس شیری این گره ترافیکی مقابل بیمارستان شهید چمران و تقاطع صنایع به دلیل تغییر جهت حرکت وسایل نقلیه ای که از جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در حرکت هستند و به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید صدر تغییر جهت می دهند ایجاد می شود. که با اجرای طرح فوق این حرکت ها از طریق زیر گذر انجام می شود.
 وی خارج شدن محله اراج از بن بست ترافیکی را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: با ایجاد این خیابان اهالی محله اراج می توانند به سایر معابر اصلی و بزرگراهی شمال تهران دسترسی داشته با شند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۳۰۱۵۵۵۱۶۵۶۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.