بزرگی:پیگیر شکایتمان از عاری هستیم/ عاری توهمات ذهنی‌اش را شائبه قلمداد کرده است

۲۹ام بهمن ،

مشاور حقوقی باشگاه استقلال در خصوص شکایت استقلال از سرپرست فجرشهید سپاسی گفت: به نظر من یک مقام رسمی باشگاه حق ندارد توهمات ذهنی اش را به عنوان شائبه تماشاچیان در معرض افکار عمومی قرار دهد.

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عاری سرپرست فجر شهید سپاسی به صورت تلویحا استقلال را متهم به تبانی کرده است همین تهمت ها، خساراتی با به استقلال وارد می‌کند به خاطر همین از وی به کمیته انضباطی شکایت کردیم.

مشاور حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: صحبتهای مطرح شده توسط عاری تازگی ندارد و اشخاص دیگر هم این مسائل را قبلا بیان کردند.

وی گفت: براین اساس یک بار برای همیشه ارکان قضایی فوتبال به صورت جدی و شفاف به این تهمت های وارد شده و باید به بررسی این موضوع بپردازند به هر حال مسئولان فوتبال کشور را باید از فضاسازی بی‌پایه و بی‌اساس نجات دهند.

بزرگی تصریح کرد: بر فرض محال اگر ادعای فجری ها بر مذاکره استقلال با نظری در نیم فصل درست باشد مگر پیشنهاد به یک بازیکن، منع قانونی ندارد. توسل به این موضوعات فضای فوتبال را غبارآلود می‌کند و حرکت زشتی است.

مشاور حقوقی باشگاه استقلال بیان داشت: باشگاه فجر سپاسی شیراز نباید ناکامی‌های خود را از طریق مشوش کردن ذهن افکار اهالی فوتبال برطرف کند زیرا روش پسندیده‌ای نیست.

وی خاطر نشان کرد: به خاطر این که این حرف و حدیث‌ها فوتبال را دچار انحطاط نکند، از سرپرست فجر شکایت کردیم تا روشن شدن و اعاده حیثیت باشگاه استقلال پیگیر این شکایت خواهیم بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.