بسته مشکوک به سیاستمدار ایتالیایی، پاستا بود!

بسته پستی «مواد منفجره» به سیاستمدار ایتالیایی پاستا از آب در آمد.

بسته مشکوک به سیاستمدار ایتالیایی، پاستا بود!

به گزارش ممتاز نیوز، ارسال یک بسته مشکوک و غیرمنتظره به آدرس منزل بپه گریلو، سیاستمدار نام آشنای ایتالیا با مداخله نیروی‌های ویژه پلیس همراه شد. ماموران خنثی کردن بمب اما به‌جای مواد منفجره با یک بسته مواجه شدند. هدیه‌ای که از جزیره پوگلیا احتمالا برای «قدردانی» از این کمدین سابق ایتالیا ارسال شده بود و در آن نه از بمب خبری بود و نه از نامه تهدید‌آمیز.

خدمتکاران این بسته پستی را دریافت کردند اما پس از آنکه مشخص شد صاحب‌خانه منتظر بسته‌ای نبوده موضوع را به پلیس اطلاع دادند. تهدیدهای قبلی و مسبوق به سابقه علیه این چهره مشهور جنبش ۵ ستاره هم مزید بر علت شد تا ماموران امنیتی سریع‌تر در جریان قرار داده شوند.

اما بسته ارسالی برای بنیانگذار حزب جنبش ۵ ستاره ایتالیا حاوی چه چیزی بود؟ پاستا از نوع «اورکیته» با کمی کنگر فرنگی (آرتیشو) و کمی هم شلغم!

بپه گریلو در نوامبر گذشته پیام‌های تهدید آمیزی با این مضمون که در جریان تعطیلات پیش‌رو به سوگ یکی از اعضای خانواده‌اش خواهد نشست را دریافت کرده بود و به همین دلیل پلیس ایتالیا بر سطح حفاظت امنیتی از او افزوده بود. در موردی مشابه، یک تی‌شرت منقش به‌نام «چیرو گریلو» برای او ارسال شده بود. چیرو نام یکی از فرزندان این سیاستمدار ایتالیایی است که اتهاماتی در خصوص تجاوز گروهی به یک دانش‌آموز در ساردنیا علیه او مطرح است.

پلیس ایتالیا به‌تازگی تدابیر امنیتی و گشت‌زنی اطراف منزل خانواده گریلو را افزایش داده بود با این‌حال بسته حاوی پاستا و سبزیحات به‌دور از چشم ماموران وارد عمارت گریلو شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.