بسته ویژه خانواده برای عاشورای حسینی

۲۹ آبان ،

فارس نوشت: مصطفی پورنجاتی ضمن اشاره به ویژگی‌های این مجموعه که در قالب یک بسته فرهنگی انتشار یافته است، گفت: بسته فرهنگی «رستاخیز کربلا» شامل هفت کتاب برای اعضای یک خانواده، از کودک تا بزرگسال است که با زبانی ساده و قالبی هنری طراحی و تولید شده است.

مدیر تولید مجموعه «رستاخیز کربلا» درباره منابع مورد استفاده در نگارش این هفت کتاب گفت: پیش از این مؤسسه دارالحدیث «دانشنامه ۱۴ جلدی امام حسین علیه السلام» را ویژه مخاطبان خاص و پژوهشگران تاریخ اسلام منتشر کرده است. ما با اتکا به اعتبار و استحکام روایات این دانشنامه، موضوع زندگی و سیره حضرت اباعبدالله علیه السلام و نهضت عاشورا را با زبانی همه‌فهم ویژه مخاطبان عمومی تألیف کردیم. پورنجاتی ضمن بیان موضوعات هفت‌گانه مجموعه «رستاخیز کربلا» گفت: کتاب «سلام او»، ترجمه‌ای تازه و شیوا از زیارت ناحیه مقدسه، کتاب «تا عاشورا» با موضوع سیر حوادث از ورود امام حسین(ع) به کربلا تا شب عاشورا، کتاب «روز عاشورا» شامل سیر مقتل و حوادث سحرگاه تا ظهر عاشورا، کتاب «عصر عاشورا» شامل اتفاقات مربوط به پس از شهادت امام حسین(ع) و یارانشان است.

وی از «عطر گل سرخ» به عنوان کتاب تصویری ویژه کودکان نام برد و افزود: کتاب «پای سخن محبوب دل‌ها» چهل حدیث از امام حسین(ع) و کتاب «ریحانه‌های دشت خون» داستانک‌هایی از حضور زنان در نهضت عاشوراست.

پورنجاتی ادامه داد: در تألیف آثار، تلاش شده تا از نویسندگان با تجربه و خوب کشور دعوت به همکاری شود که از آن جمله می‌توان به ترجمه زیارت ناحیه مقدسه به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و نگارش کتاب کودک به قلم حجت‌الاسلام سیدمحمد مهاجرانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، به منظور سهولت استفاده از مجموعه «رستاخیز کربلا» برای ذاکران و مداحان و نیز مبلغان و سخنرانان، کتاب‌ها در قطع جیبی چاپ شده است.

سازمان انتشار یافتنات دارالحدیث که تهیه و تولید مجموعه «رستاخیز کربلا» را بر عهده دارد، اظهار امیدواری کرده است این مجموعه، سنت مقتل‌خوانی از روی کتاب و بر اساس متن‌های معتبرتر ـ که مورد تأکید رهبر انقلاب است ـ بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بهای این مجموعه کاربردی ۱۴ هزار تومان اعلام شده است که با توجه به گرانی‌های اخیر کاغذ و سیر تصاعدی قیمت کتاب، به نظر می‌رسد این رقم برای ۷ جلد کتاب بسیار مناسب است.
 

ساکنان تهران برای تهیه این مجموعه و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون بها ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت بها پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.