بسیج اتاقهای تعاون کشور برای کمک به زلزله زدگان

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اتاق تعاون مرکزی، ‘داریوش پاک بین’ با ابراز تأسف از وقوع زلزله در شهرهای شمالغرب کشور و با عرض تسلیت و اظهار همدردی با زلزله زدگان، آمادگی اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه میلیونی تعاون کشور را برای کمک به آسیب دیدگان اعلام کرد.

وی گفت: اتاق تعاون ایران تمام سعی و تلاش مجموعه خود و تعاونیها و اتحادیه های کشوری را معطوف به کمک و همراهی مردم و زلزله زده گان خواهد کرد.

دبیر کل اتاق تعاون کشور افزود: اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر سازمان ها و نهادهای دیگر تلاش می کند تا سهمی کوچک در کمک به آسیب دیدگان و زدودن چهره اندوه از سیمای هم میهنان خود ایفا کند.

وی تصریح کرد: به همین منظور اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران با افتتاح شماره حساب ۵۰۷۲۰۲۰۹ نزد بانک تجارت شعبه آپادانا (کد۰۳۱) به نام اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از تمامی تعاونگران و شرکتهای تعاوتی و اتحادیه های تعاونی سراسر کشور درخواست کرده است تا کمک های نقدی خود را جهت کمک به زلزله زدگان حادثه اخیر در شهرهای شمالغربی کشور به شماره حساب فوق واریز کنند.

پاک بین افزود: تعاونی ها و اتحادیه های کشوری همچنین می توانند کمک های غیر نقدی خود شامل فرش، لباس، پتو، چادر، مواد شوینده، آب معدنی، انواع کنسرو و غیره را به اتاق تعاون مرکزی ایران واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان شهید صابونچی پلاک ۳، ارائه کنند تا در قالب کاروان کمک های مردمی بخش تعاون به مناطق زلزله زده ارسال شود.

وی در ادامه گفت: کارکنان اتاق تعاون کشور در حرکتی خود جوش بخشی از حقوق مرداد ماه خود را به آسیب دیدگان از زلزله اخیر اختصاص داده اند.

دبیر کل اتاق تعاون ایران اظهار داشت: بخش تعاون کشور همچون گذشته که در تمامی صحنه ها حضور پر رنگ و فعال داشته است با فداکاری و ایثار و تلاش جهاد گونه از هیچگونه کمکی در جهت بازسازی و کمک به آسیب دیدگان دریغ نخواهد کرد و تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی گواه این امر است.

اقتصام ** ۹۱۲۳ **۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۳۹۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.