بسیج از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد

۲۱ام بهمن ،

1572878.jpg

سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور تقدیر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«انفجار ملت و راهپیمایی بی‌نظیر و عظیم دهها میلیونی امت بیدار و بصیر ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه در اقصی نقاط کشور عزیزمان و میثاق مجدد امت با امامت؛ بار دیگر حقانیت نظام مقدسمان را بر جهانیان اثبات نموده و توطئه های شوم استکبار جهانی و شیطان بزرگ را خنثی کرد و نشان داد تحریم های به اصطلاح فلج کننده آمریکا؛ هیئت حاکمه آمریکا را فلج نمود.

بی شک، پیام اصلی آحاد امت ولایت مدار، دعوت مسئولین به وحدت و خدمت بی منت به ملت و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و عدم هر گونه سازشگری و تسلیم پذیری است چرا که ملت مقاومانه ایستاده است و گوش به فرمان الهی امامت، آماده هر گونه قیام و مجاهدت است. در این مسیر الهی، یقینا مردم عزیز در انتخابات آتی اثبات خواهند کرد که به جریانی رای خواهند داد که در عمل بتواند ولایت مداری اش را ثابت کرده و در مقابل زورگویان عالم ایستادگی نماید.

مسئولین و روسای قوا بایستی بدانند آرامش مردم در فشارهای اقتصادی و سایر مشکلات در طول ۳۴ سال قبل به خاطر حقیقت اسلام و پایبندی مسئولین به ارزش ها و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است. یقینا انتظار مردم از مسئولین، اطاعت از ولایت در سایه مکتب اسلام است، مکتبی که خدمت به مردم را بالاترین عبادت دانسته و “اشدّاء علی الکفار” را تاکید نموده است.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن تقدیر و تشکر از ملت مسلمان ایران عزیز و تبریک به ساحت مبارک امام خامنه ای دامت برکاته روسای قوا را به اجرای فرامین ولایت و هوشیاری و بصیرتی همچون آحاد ملت فرا میخواند و به آنان اخطار می دهد تا در این پیچ تاریخی از مسیر انقلاب دور نگردیده و حافظ حقیقی ارزشهای به یادگار مانده امام راحل و خون پاک و مطهر شهیدان سر افرازمان باشند.

این راهپیمایی بی نظیر که توطئه های شوم استکبار را خنثی نمود علاوه بر پیام استکبارستیزی به جهانیان، اخطاری بود بر ایادی داخلی، دگراندیشان و پیاده نظام جیره خوار داخلی که بدانند امت امام سرسختانه مقابل هرگونه فتنه ای در برابر هر جریانی خواهد ایستاد.»

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.