بشار اسد به دمشق باز نمی گردد

خبرگزاری مهر: منابع سوری با اعلام ورود بشار اسد به حلب اعلام کردند رئیس جمهوری سوریه که شخصا بر عملیات پاکسازی شهر نظارت می کند، نمی خواهد پیش از پایان نبرد حلب به دمشق بازگردد.

منابع سوری فاش کردند بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پس از دریافت گزارشهایی که به ریاست ستاد مشترک ارتش مبنی بر دشوار بودن اوضاع شهر حلب رسیده است، به این شهر رفته است و شخصا بر روند پاکسازی حلب از وجود گروههای مسلح مورد حمایت محور غربی، عربی، ترکی صهیونیستی نظارت می کند.

این منابع اعلام کردند رئیس جمهوری سوریه ۴۸ ساعت در حلب به سر برده است.

این منابع گفتند با وجودی که معاونان بشار اسد تلاش کردند مانع رفتن وی به حلب شوند، اما رئیس جمهوری سوریه بر این کار اصرار ورزید و با نفربرهای ارتش وارد شهر شد.

به گفته این منابع، ارتش سوریه بر سه چهارم حلب مسلط است، در حالی که گروههای مسلح موسوم به ارتش آزاد بر یک چهارم باقی مانده مسلط است و شدیدترین درگیریها پس از آن آغاز شد که رئیس جمهوری سوریه دستورات خود مبنی بر لزوم پاکسازی حلب از افراد مسلح را صادر کرد و وی شخصا فرماندهی نبرد را برعهده دارد.

این منابع گفتند بشار اسد نمی خواهد تا پیش از پایان نبرد حلب و حومه آن به کاخ الشعب در دمشق بازگردد.

این منابع به نقل از نظامیان سوری اعلام کردند لشگرهای هشتم و دهم ارتش سوریه از ادلب و دیرالزور برای یکسره کردن نبرد حلب فرا خوانده شده اند.

روزنامه الدیار نوشت حلب به دو بخش تقسیم شده است و بزرگترین درگیریها در حال حاضر در این مناطق جریان دارد.

این روزنامه افزود اسد پس از سفر به حلب، به لشگر ۵ و ۶ دستور داده است وارد کانون اصلی درگیریها شوند و واحدهای کماندویی ارتش هم در حال پیشروی هستند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.