بشیری : تعامل با دستگاه‌های اجرایی مهمترین هدف کمیسیون آموزش و تحقیقات

شنبه ۲۷ خرداد – ۰۳:۰۹:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزاری آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون متبوعش خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، فرهاد بشیری درباره دستور کار جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: جلسه هفته‌ آینده با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، کامران دانشجو  وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:براین اساس وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه هفته آینده و وزیر علوم هم روز سه‌شنبه هفته آینده برای حضور در مجلس دعوت شده‌اند.
وی زمان حضور رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس را نیز هفته بعد از دعوت وزرای آموزش‌و‌پرورش و علوم دانست.
این نماینده مجلس نهم درباره هدف از این دعوت‌ها در اولین جلسات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بیان کرد: این دعوت‌ها با هدف هم‌فکری و تعامل بیشتر با وزار و دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.
بشیری گفت: مسئولان آموزش کشور با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تعامل سازنده با مجلس در راستای اهداف عالیه کشور مانند سندچشم انداز توسعه و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۶۱۵۰۹۰۲۵۴۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.