بعد از دو هفته، مدارس خوی حضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی‌ گفت: آموزش در مدارس شهرستان زلزله‌زده خوی پس از ۲ هفته تعطیلی و غیر حضوری، از یکشنبه حضوری می‌شود.

بعد از دو هفته، مدارس خوی حضوری شد

به گزارش ممتاز نیوز، علی مطهری اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده مدارس بخش‌های صفاییه، قطور و اوه اوغلی به غیر از روستای بله سور در همه مقاطع از روز یکشنبه ۲۳ بهمن باز و آموزش‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: در بخش فیرورق با توجه به شرایط مدارس همه مقاطع تحصیلی همچنان تا آخر هفته آینده غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد دنبال خواهد شد.

مطهری اضافه کرد: مدارس روستایی بخش مرکزی خوی در همه مقاطع نیز از روز یکشنبه ۲۳ بهمن به صورت حضوری خواهد بود و مادر آموزشی و دانش‌آموزان ملزم به حضور در کلاس درس هستند.

به گفته وی، در بخش مرکزی خوی مدارس مناطق شهری در صورتی که مکان اسکان اضطراری و اردوگاه‌ زلزله‌زدگان باشند یا بر اثر زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، غیر حضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در غیر این صورت آموزش حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی یادآور شد: این تصمیم در شرایط موجود اتخاذ شده و تا آخر هفته آینده این فرآیند ادامه دارد ولی در صورت بروز شرایط جدید، تصمیم مقتضی و متناسب با وضعیت اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی از مدیران و فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان خوی خواست متناسب با شرایط اعلام شده نسبت به حضور در مدارس و یا آموزش غیر حضوری اقدام کرده و در صورت بروز مشکل، موضوع را از طریق کارشناسان اداره آموزش و پرورش اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.