بعضی از فیلم‌ها شایسته حضور در بخش مسابقه نیستند

محمدرضا شریفی‌نیا در گفت‌و‌گوی اختصاصی با هنرآنلاین

محمدرضا شریفی‌نیا گفت: بعضی از فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران شایسته حضور در این بخش نبودند و به نظر سه فیلم ˝قاعده تصادف˝، ˝حوض نقاشی˝ و ˝گناهکاران˝ از شاخص‌ترین فیلم‌های فجر سی‌ویکم می باشند.

محمدرضا شریفی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ فیلم “رسوایی” گفت: نقش شریف فیلم “رسوایی” شبیه نقش‌های قبلی نیست که بازی کردم. این نقش ظرافت خاصی نسبت نقش‌های دیگر و کاراکترهایی که از این جنس بازی کردم دارد. من تا امروز نقش حاجی را بسیار بازی کردم که این اتفاق از فیلم “دنیا” آغاز شد و تا فیلم “رسوایی” ادامه داشته اما هر کدام از این نقش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. در فیلم ده‌نمکی هم از ابتدا قرار بود نقش آقایوسف را ایفا کنم اما بنابه صلاحدید کارگردان و اعتمادی که به او داشتم در نقش شریف بازی کردم.

شریفی‌نیا اضافه کرد: شخصیت شریف در فیلم “رسوایی” ویژگی‌های مثبتی دارد که یکی از این‌ها سادگی است و همین ساده‌لوحی گریبانگیر او می‌شود. شریف عاشق دختری شده است و می‌خواهد طبق عرف و شرع و اخلاق به خواسته خود برسد اما این ناکامی او را به شخصیت منفی تبدیل می‌کند.

محمدرضا شریفی‌نیا همچنین به خبرنگار هنرآنلاین گفت: امسال با سه فیلم “رسوایی” مسعود ده‌نمکی، “گام‌های شیدایی” حمید بهمنی و “قصه عشق پدرم” محمدرضا ورزی در جشنواره فیلم فجر حضور دارم. فیلم “قصه عشق پدرم” را از لحاظ ساختار و محتوا و مضمون بسیار دوست دارم و این فیلم یکی از زیباترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر است و به همه پیشنهاد می‌کنم که این فیلم را به تماشا بنشینند.

شریفی‌نیا همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر کیفیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر گفت: بعضی از فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران شایسته حضور در این بخش نبودند. به نظر سه فیلم “قاعده تصادف”، “حوض نقاشی” و “گناهکاران” از شاخص‌ترین فیلم‌های فجر سی‌ویکم می باشند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.