بعضی از نشانه های دروغگویی شوهر

۰۷خردادماه،

دروغگویی شوهر، یکی از مشکلاتی است که ممکن است بعضی از زنان با آنان روبرو باشند. یکی از آثار بسیار بد دروغگویی آن است که انسان نمی تواند به طرف مقابلش اعتماد کند؛ زیرا نمی توان داست که وی کی راست می کند و کی دروغ می گوید. بعضی از نشان های دروغگویی شوهر بدین قرار است

دروغگویی شوهر، یکی از مشکلاتی است که ممکن است بعضی از زنان با آنان روبرو باشند.

به گزارش روزگارنو، یکی از آثار بسیار بد دروغگویی آن است که انسان نمی تواند به طرف مقابلش اعتماد کند؛ زیرا نمی توان داست که وی کی راست می کند و کی دروغ می گوید. و این در حالی است که انسان به هر سببی باید با این فرد زندگی کند. بهترین راه، در این موارد، این است که انسان بداند طرف مقابل کی راست می گوید و کی دروغ.

بنا بر این گزارش، بعضی از نشان های دروغگویی شوهر بدین قرار است:

• اگر احساس می کنید که داستانی که شوهرتان سر هم کرده با سوالات شما دارد تغییر می کند، به این معنی است که او در حال دروغ گفتن به شما و تغییر جزئیات داستان خود است.

• از دروغ گفتن همسر خود مطمئن باشید اگر دیدید،به طور مستقیم، به چشمان شما نگاه نمی کند؛ البته وقتی هم که به شما خیره شده اما حواسش جای دیگری است، باز هم احتمالا دارد برای گفتن به شما چیزی سر هم می کند.

• اگر شوهر شما دستش را در جیب خود کرده و دارد با شما سخن می گوید؛ در واقع دارد چیزی را از شما پنهان می کند.

• تکرار کلمه «اما». به طور مثال: « می دونم به من اعتماد ندارید؛… اما این همون چیزیه که اتفاق افتاده».

• حرکت بسیار پاها هنگام صحبت کردن.

• توقف ناگهانی. اگر برای پاسخ به سوال ساده و ناگهانی شما، مثل: دیشب کجا بودی؟ با کی بودی؟ مکث کرد، بدانید در حال تلاش برای پیدا کردن کسی و یا بهانه ای منطقی است تا شما را آرام کند.

• دروغ با زبان آغاز نمی شود. دروغگو معمولا اول فکر می کند، آب دهانش را می مکد، زبانش را در دهان می چرخاند و بعد زبانش را به حرکت وا می دارد.

• اگر موقع حرف زدن، یک یا هر دو شانه اش را تکان داد، خودش هم از دروغی که سر هم کرده، قانع نشده است.

البته خبرنگار روزگارنو امیدوار است حتی گذر کسی هم به فرد دروغگویی نیفتد؛ چه رسد به این که بخواهد با چنین فردی زیر یک سقف نفس بکشد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.