بعید می‌دانم جلیلی گزینه ائتلاف پیشرفت باشد/ جذابیت مناظره‌ها با رعایت اخلاق انتخاباتی

۰۸خردادماه،

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دربارهٔ انتخابات جلیلی به عنوان گزینه ائتلاف پیشرفت گفت: بعید می‌دانم جلیلی گزینه ائتلاف پیشرفت در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

“محمدباقر قالیباف” نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ رعایت اخلاق در مناظره‌های انتخاباتی گفت: با توجه به این که در دهه بعثت و ماه رجب هستیم و فلسفه بعثت اخلاق است باید این موضوع اساس کار مناظره‌ها باشد.

وی با بیان اینکه اخلاق کلیدی‌ترین بحث در باب مناظره‌هاست، افزود: بنده اعتقاد دارم در مناظره‌ها وقتی نامزدهای انتخاباتی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند اگر نظری گفته شود طبیعتا پاسخی شنیده می‌شود که این موضوع بار مثبت بسیاری دارد.

قالیباف تصریح کرد: با رعایت اخلاق به طور حتم مناظره‌ها بسیار خوب و جذاب خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید برنده مناظرات چه کسی خواهد بود، اظهار داشت: به طور حتم مردم برنده اصلی مناظرات می باشند، لذا باید خوب تشخیص دهند تا در حماسه سیاسی تاثیر چشم‌گیری داشته باشند.

قالیباف دربارهٔ جزئیات دیدار اعضای ائتلاف پیشرفت با آیت‌الله مهدوی کنی گفت: جزییات این دیدار از سوی خاموشی، دبیر ائتلاف به همه رسانه‌ها اعلام شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی دربارهٔ گمانه‌زنی‌های برخی از رسانه‌های خبری مبنی بر انتخاب خودش به عنوان گزینه نهایی ائتلاف با توجه به استعفای حسین مظفر و انتخاب وی به عنوان رئیس ستادش اظهار داشت: اینگونه برداشت‌ها تنها تحلیل‌هایی است که از سوی برخی از رسانه‌ها روی می‌دهد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دربارهٔ این که آیا امکان دارد شخص دیگری از ائتلاف پیشرفت به عنوان نامزد معرفی شود با توجه به این که بعضی‌ها می‌گویند سعید جلیلی گزینه این ائتلاف است، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم جلیلی گزینه ائتلاف پیشرفت باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.