«بغض» در بخش مسابقه جشنواره فیلم تاجیکستان به نمایش در می آید

«بغض» در بخش مسابقه جشنواره فیلم تاجیکستان به نمایش در می آید

به گزارش شبکه ایران اکران اولین ساخته سینمایی رضا درمیشیان کارگردان جوان و بااستعداد ایرانی در حالی از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده که این فیلم به طور متوسط روزی هشت تا نه میلیون عایدی داشته است و امید می رود طی روزهای آینده و با افزایش تبلیغات پیرامونی، فروش اش افزایش هم داشته باشد.

این فیلم که پیش از اکران داخلی، اکران جشنواره ای خود را با حضور در جشنواره هایی مانند مونترال و ورشو و البته جشنواره ای در استرالیا پشت سر گذاشته بود به گفته کارگردان آن رضا درمیشیان این روزها آماده شرکت در جشنواره فیلم دیدار تاجیکستان می شود. جشنواره ای که پنجمین دوره خود را جشن می گیرد و غلامرضا موسوی تهیه کننده «بغض» به عنوان نماینده ایرانی «بغض» در این جشنواره شرکت خواهد کرد. «بغض» در بخش مسابقه جشنواره تاجیکستان حضور خواهد داشت.

امور مرتبط با پخش جهانی «بغض» را محمد اطبایی انجام می دهد که از جمله نیروهای قدیمی این عرصه است. اطبایی در حال رایزنی با دو شرکت مطرح جهانی برای فروش رایت پخش جهانی «بغض» است تا به این طریق فیلمی که چه به لحاظ معنایی چه به لحاظ ساختاری یکی از بهترین آثار روز سینمای ایران است بتواند مورد توجه مخاطبان جهانی هم قرار گیرد.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.