بلوک حق تقدم ایران زمین به فروش رفت

خبرگزای آریا- بلوک ۴٫۸ درصدی حق تقدم استفاده نشده بانک ایران زمین به فروش رفت.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  پس از دو روز رقابت برای خرید ۱۹۵ میلیون سهم معادل بلوک ۴٫۸ درصدی حق تقدم استفاده نشده بانک ایران زمین، این بلوک امروز به قیمت هر سهم ۴۸۳ ریال به صورت نقد، به فروش رفت.

۴۲۵ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران
ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۴۵۳ میلیون اوراق بهادار، به ۴۲۵ میلیارد ریال رسید.
بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، حق تقدم بانک ایران زمین در بازار دوم فرابورس با جابجایی ۳۹ میلیون و ۵۰۰ سهم با نرخ ۴۸۳ ریال داشت. کمترین حجم معاملات را کویر تایر در بازار اول فرابورس با جابجایی ۵ هزار و ۱۰۰ سهم و قیمت پایانی هزار و ۶۱۰ ریال کسب کرد. بیشترین افزایش قیمت را شرکت پالایش نفت شیراز در بازار دوم با افزایش قیمت ۵ درصد و قیمت ۳ هزار و ۴۴۷ ریال از آن خود کرد. بیشترین کاهش قیمت را قند شیروان و قوچان با کاهش قیمت ۱٫۳ درصد و قیمت ۳ هزار و ۷۹۲ ریال در بازار دوم فرابورس در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی
در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق گواهی سپرده سعدی با جابجایی ۴۵ هزار برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۴۴ هزار و ۶۸۰ برگه اجاره مپنا، ۱۲ هزار و ۱۸۰ برگه اجاره سامان، ۴ هزار و ۹۷۰ برگه مشارکت نفت فصلی، ۴ هزار و ۴۹۰ برگه اجاره جوپار، ۳ هزار و ۵۰ برگه مشارکت نارنجستان، هزار و۷۶۰ برگه اجاره امید، هزار و ۷۳۰ برگه اجاره ماهان۲،  هزار و ۳۷۰ برگه اجاره لیزینگ، هزار و ۵ برگه مشارکت مسکن مهر، ۴۵۰ برگه اجاره مسکن، ۱۵۰ برگه اجاره ماهان، ۱۲۰ برگه مشارکت بوتان، ۲۰ برگه مشارکت توسعه و ۸ برگه مشارکت ایران شرق به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.
قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۶۱ هزار تومان مبادله شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.