“بمب هسته‌ای ایران” دروغ بزرگی که صهیونیست‌ها با تکرار آن به باور رسیده‌اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رژیم اشغالگر قدس با طرح این ادعا که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است و همچنین با تکرار مداوم آن خود نیز این دروغ بزرگ را باورشان شده است.

“عباس مقتدایی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات نتانیاهو مبنی بر اینکه ایران با انکار هولوکاست قصد ساختن بمب اتم دارذ، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس حیات خود را در منطقه با اختلاف آفرینی میان کشورهای مسلمان، ایجاد تشنج در منطقه و با حمایت ایالات متحده آمریکا حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: امروزه با شکل گیری بیداری اسلامی، به برکت انقلاب اسلامی ایران و اقدامات ارزنده این نظام در وحدت بخشی میان مسلمین حیات رژیم صهیونیستی به مخاطره جدی افتاده است و سردرمداران این رژیم چاره کار را نتها در طرح ادعاهای واهی و تشویش افکار عمومی می‌بینند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس با طرح این ادعا که ایران به دنبال ساخت بمب هسته‌ای است و  همچنین با تکرار مداوم آن خود نیز این دروغ بزرگ را باورشان شده است.

مقتدایی با تاکید بر اینکه ایران به جهت مبانی و عملکردهای اسلامی  استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی را حرام می‌داند، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تا این دروغ بزرگ را با برجسته کردن در رسانه‌ها عادی و واقعی جلوه دهد.

وی افزود: کشور ایران بدون توجه به دروغ‌سازی‌های رژیم صهیونیستی به پیشرفت‌های علمی، فنی، تکنولوژی و ساختاری خود ادامه خواهد داد و با هویت نظام سلطه‌گر رژیم اشغالگر قدس که جز جدایی ناپذیر آن است مخالفت عملی و نظری خواهد داشت

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با هر گونه سلطه و سلطه پذیری و در سطح بین‌المللی مقابله می‌کند. بنابراین صحبت‌های سردمداران رژیم صهیونیستی فاقد اهمیت بوده و آن چه برای ما اهمیت دارد هویت اسلام، نظام و عملکردهای منطبق با اسلام ناب محمدی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.