بنتلی جی تی اسپید کانورتیبل ۲۰۲۴

۱۵م دیماه ،

اوایل تابستان ۲۰۱۲ بود که بنتلی سریع ترین و قدرتمندترین محصول تاریخ خود را با نام جی تی اسپید معرفی نمود. حال بعد از نه ماه فاصله بنتلی برادر این سوپرلوکس انگلیسی را نیز معرفی کرده است؛ با همان مشخصات فنی اما این بار بدون سقف . . .

۲۰۲۴ Bentley Continental GT Speed Convertible

جی تی اسپید کانورتیبل که بنتلی از آن به عنوان سریع ترین کابریوی چهارسرنشین جهان معرفی کرده است، نسبت به مدل های جی تی بیش از ۱۰ میلیمتر کاهش ارتفاع در تعلیق داشته و رول بار و کمک های آن نیز مجددا طراحی شده اند. مشخصه قابل توجه دیگر این خودرو رینگ های ۲۱ اینچی آلومینیومی، جلوپنجره ای با رنگ تیره و خروجی های بزرگتر اگزوز خواهند بود. داخل کابین نیز چرم هایی با دوخت الماسی، روکش های آلومینیومی در روی داشبورد و تریم فیبرکربنی کنسول بصورت سفارشی وجود دارند.

پیشرانه جی تی اسپید کانورتیبل همان موتور ۶٫۰ لیتری W12 نسخه های کوپه اسپید است که با کمک توربوهای دوقلوی خود می تواند با داشتن ۶۱۶ اسب بخار قدرت به همراه ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور در کمتر از ۴٫۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ رسیده و در ادامه نیز به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر برساعت دست یابد. مصرف ترکیبی آن نیز ۱۴٫۸ لیتر اعلام شده است.

بنتلی درصدد است تا از تابستان ۲۰۲۴ این خودرو را با قیمت پایه ای ۲۰۲,۰۰۰ یورو (معادل تقریبی ۲۶۶,۰۰۰ هزار دلار) راهی بازار اروپا کند؛ قیمتی که حدود ۵۲,۰۰۰ دلار گرانتر از نسخه جی تی اسپید کوپه و همچنین ۲۳,۰۰۰ دلار گرانتر از نسخه های استاندارد کانتیننتال جی تی کانورتیبل است.

مجله پدال
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.