بنتلی مسابقه‌ای برای جاده

بنتلی مسابقه‌ای برای جاده

Bookmark and Share

بنتلی می‌‌خواهد نمونه‌ای از مدل مسابقه‌ای  GT3  مناسب برای رانندگی در جاده بسازد. اطلاعات زیادی درباره این خودرو منتشر نشده اما به احتمال زیاد این ماشین با موتور دوازده سیلندر ۷۰۰ اسب بخاری و دو دیفرانسیل خواهد بود و امکانات لوکس داخل آن از مدل‌های دیگر بنتلی کمتر است. 

این سوپراسپرت بنتلی احتمالاً با قیمتی کمتر دویست هزار پوند به بازار عرضه خواهد شد. قرار است تنها در طول یک سال سیصد دستگاه از آن ساخته شده و بین سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ به خریداران تحویل داده شود. 

نمونه‌ مسابقه‌ای این ماشین در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. این ماشین تفاوت زیادی با مدل کنتینانتال معمولی دارد و دیفرانسیل عقب است. برخی منابع از داخل شرکت به مجله اتوکار گفته‌اند بنتلی می‌خواهد با این ماشین با ماشین‌هایی نظیر فراری F12 برلینتا رقابت کند که از نظر قدرت تقریباً با آن برابر است. 

بنتلی مسابقه‌ای برای جاده

استفاده از موتور شش لیتری دوازده سیلندر مدل مسابقه‌ای تقریباً قطعی است اما امکان دارد از موتور جدیدتر هشت سیلندر چهار لیتری بنتلی هم استفاده شود. در این صورد کنتینانتال در دو مدل لوکس دوازده سیلندر و اسپرت هشت سیلندر عرضه خواهد شد. 

از نظر ظاهری تلاش خواهد شد همه بخش‌های مدل مسابقه‌ای در این مدل اسپرت هم تکرار شود. اگر چه بنتلی ناگذیر خواهد بود این بخش‌ها را کمی ساده‌تر کند و مثلاً بال عقب کوچکتر و سپرهای ساده‌تر استفاده کند که بتوان با ماشین در جاده به راحتی رانندگی کرد. 

اگرچه داخل خودرو از مدل لوکس بنتلی ساده‌تر خواهد بود اما بدون شک بنتلی امکانات زیادی به خریدارانش خواهد داد. تنها بخشی که صد در صد در داخل این خودرو استفاده نخواهد شد میله‌های محافظ در برابر چپ کردن است. 

برچسب ها : نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ | بنتلی GT3 | تاریخ : ۲۰۱۲/۱۰/۱۰
  • استفاده از مطالب و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.