بنیتس: خطری مرا تهدید نمی‌کند

۱۵ام بهمن ،

رافائل بنیتس که شب قبل در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شاهد باخت ۳ بر ۲ شاگردانش از نیوکاسل‌یونایتد در زمین حریف بود، اظهار داشت: باخت بخشی از فوتبال است و فکر نمی‌کنم بخاطر این نتیجه با خطر اخراج روبه‌رو شوم.

او ادامه داد: وقتی بازیکنان مثل آنچه در نیمه دوم نشان دادند، با شخصیت بالا در بازی ظاهر می‌شوند، این امر بیانگر آن است که یکسری امور در تیم درست جریان دارد؛ اما وقتی در چنین بازی نمی‌توانیم حریف را کنترل کنیم، باور می‌کنیم مشکلاتی وجود دارند که باید برطرف شوند. البته با بازگشت بازیکنانی مثل لوییز، ازرد، اوبی میکل و موزس از قابلیت بهتری برخوردار شده و با نشاط بهتری وارد زمین خواهیم شد. باورم این است همین تیم اگر در آمادگی مطلوب باشد،‌ می‌تواند هر حریفی را شکست دهد.

وی افزود: تیم در کل بازی خوبی از خود در زمین به معرض نمایش می‌گذارد. از سرعت خوبی برخوردار است. برای من به عنوان مربی خواسته آرمانی این است که با کسب یکی از مقام‌های اول تا سوم به کارمان در فصل جاری خاتمه دهیم.

بنیتس ادامه داد: حس می‌کنم تیم در نیمه دوم بازی با نیوکاسلی‌ها، عکس‌العملی خوب در زمین داشت. گل‌های خوبی زدیم و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کردیم؛ اما در ادامه مرتکب اشتباه هم شدیم که باید این نقاط ضعف را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

در پیکار فوق گوتیرس ۴۱، سیسکو ۶۸ و ۸۹ برای نیوکاسل، لمپارد ۵۵ و ماتا ۶۱ برای چلسی گلزنی کردند.

تیم تحت رهبری وی اکنون با ۴۶ امتیاز پس از منچستریونایتد (۶۲ امتیاز، ۲۵ بازی) و منچسترسیتی (۵۲ امتیاز، ۲۴ بازی) در رده سوم قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.