بن‌بست جنبش دانشجویی به روایت عماد افروغ

۲۲م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، چاپ دوم کتاب «مناقشه حق و مصلحت و بن‌بست جنبش دانشجویی» نوشته عماد افروغ انتشار یافت. افروغ در این کتاب به مباحثی چون «دلایل عمده گرایش مردم به امام (ره)، «حق و مصلحت»، «حقیقت بالاترین مصلحت»، «اجتناب ناپذیری ایدئولوژی و جنبش دانشجویی»، «جنبش دانشجویی و آسیب دولتی شدن آن»، «جنبش دانشجویی و موانع نقد»، «زمینه‌ها، شرایط و بایسته‌های حرکت اصلاح گرایانه دانشجویان»، «اجتناب جنبش دانشجوی از ابراز هژمونیک و استیلایی شدن قدرت دولت» پرداخته است.

افروغ در مقدمه کتاب خود نوشته است:«در این آثار تلاش شده است تا ضمن پای‌بندی حتی‌الامکان به دغدغه‌ها و ظرایف علمی و نظری مربوط، با طرح پرسش‌های مفهومی و پاسخ‌های محتمل، معانی مورد نظر با مفاهیم و زبانی نسبتا ساده به مخاطبان ارجمند منتقل و از ورود تفصیلی به چالش‌های تخصصی و همچنین به کارگیری الفاظ دهن پر کن و مغلق پرهیز شود…»

آنچه آثار فوق را به یکدیگر پیوند می‌دهد، علاوه بر مسئله محور و حیات روزمره سیاسی و اجتماعی بودن انها و گره گره خوردنشان با سرنوشت و حیات روزمره سیاسی و اجتماعی ما برخاسته بودن آن‌ها از دل مشغولی‌ها و حقیقت‌جویی‌های متصور روشن فکری است.طبیعی است که لازمه حقیقت‌جویی، قالب شکنی و محتواگرایی، آگاهی بخشی و اصلاح جامعه ار بعضی پندارهای واهی، برخورداری از نوعی نگرش انتقادی به پدیده‌ها و رخدادهای اجتماعی‌ است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی سوره مهر، چاپ دوم کتاب «مناقشه حق و مصلحت و بن‌بست جنبش دانشجویی» در شمارگان ۲۵۰۰ نسخه در ۱۷۶ صفحه و به قیمت ۴۹۰۰ تومان انتشار یافته است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.