بن‌همام:مبالغ را از حساب‌شخصی‌ام پرداخت‌کردم

  بن همام در نامه ای به ۲۰ فدراسیون آسیایی تایید کرد مبالغی را که به مقام های فوتبال و دیگران پرداخت کرده از حساب بانکی شخصی خود و با هدف کمک به نیازمندان از جمله ”ژنگ جیلونگ” رییس کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

بن همام در نامه خود افزوده است: جیلونگ یکی از افرادی بود که برای دریافت حمایت مالی نزد من آمد و من مبلغ قابل توجهی به عنوان کمک از حساب شخصی خود به وی پرداخت کردم که تشریح این شرایط را به وی واگذار می کنم.

محکومیت مادام العمر این قطری ۶۳ ساله از فعالیت در حوزه فوتبال در ماه ژوییه لغو شد. وی متهم شده بود در رقابت با ”سپ بلاتر” برای ریاست ”فیفا” به کشورهای حوزه کارائیب رشوه داده است.

”اوگن گولاند” وکیل بن همام در گفت و گو با آسوشیتدپرس اعتبار این نامه را که با سربرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته شده است، تایید کرد.

بر اساس بازرسی هایی که به عمل آمد، بن همام متهم به دریافت میلیون ها دلار از افراد مرتبط با قراردادهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و هزینه کردن ده ها هزار دلار برای مواردی مانند گذراندن ماه عسل، کارهای دندانپزشکی، پیرایش مو و پرداخت نقدی به خانواده اش شده است.

همچنین وی متهم است مبالغی به مقام های فوتبال آسیا، آفریقا و کارائیب از جمله ۲۵۰ هزار دلار به ”جک وارنر” رییس پیشین فوتبال کارائیب پرداخت است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.