بهترین بازیکن لیگ برتر معرفی شد

اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس ‘ رابین فان پرسی’ مهاجم هلندی تیم آرسنال را بهترین بازیکن سال اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از بی بی سی اسپورت نوشت: این مهاجم ۲۸ ساله در فصل کنونی ۳۸ گل برای آرسنال به ثمر رسانده است.

ملی پوش هلندی آرسنال که در حال حاضر در صدر گلزنان لیگ برتر انگلیس نیز هست ، گفت: اگر سایر مردم چنین قضاوتی داشتند باشند، برای من خاص است ولی موضوع هنگامی خاص تر می شود که حریفان هم آن را تایید کنند.
فان پرسی افزود: اگر همه پس از مدتی فکر کردن به این نتیجه رسیده اند که من بهترین بازیکن هستم برایم افتخار بزرگی است.
وی در عین حال عملکرد خود را ناشی از فعالیت ها و تلاش های هم تیمی هایش دانست و گفت: بدون آنها چنین دستاوردی غیرممکن بود. به طور مثال ‘ تئو والکات’ ، او بیش از ۱۲ بار به من پاس گل داد و من واقعا قدردان او هستم.

‘گرث بیل’ در فصل ۱۱-۲۰۱۰ ، ‘ وین رونی’ در فصل ۱۰-۲۰۰۹ ، ‘ رایان گیگز’ در فصل ۹- ۲۰۰۸ و ‘ کریستیانو رونالدو’ در فصل های ۸-۲۰۰۷ و ۷ – ۲۰۰۶ برندگان قبلی عنوان بهترین بازیکن انگلیس از نظر اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال بودند.
فان پرسی که در این فصل بهترین دوران فوتبال خود در انگلیس را می گذراند، گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم؛ ابتدا که به این تیم آمدند چندان اطمینان نداشتم و نمی دانستم واقعا از عهده این کار برخواهم آمد یا نه. ولی بعد از دو ماه بتدریج متوجه شدم که می توانم به خوبی کار کنم.

کایل واکر بهترین بازیکن جوان انگلیس شناخته شد
‘ کایل واکر’ مدافع تاتنهام و تیم ملی انگلیس به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتبال انگلیس شناخته شد.
اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس نام مدافع ۲۱ ساله را از میان فهرست نامزدهایی چون ‘ سرخیو آگرو’ از منچسرسیتی و ‘ دنی ولبک’ از منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن جوان انگلیس برگزید.
واکر در این باره گفت: کمی شگفت زده شدم چون مدافعان به طور معمول چنین جوایزی دریافت نمی کنند و مهاجمان بیشتر به چشم می آیند. کسب این عنوان برایم افتخار بزرگی است و امیدوارم عنوان های بعدی هم متعاقب آن بدست آیند.

‘جک ویلشر’ در فصل ۱۱- ۲۰۲۰ ، ‘ جیمز میلنر’در فصل ۱۰-۲۰۰۹ ، ‘ اشلی یانگ ‘ در فصل ۹ -۲۰۰۸ ، ‘ سسک فابرگاس’ در فصل ۸ – ۲۰۰۷ و ‘ کریستیانو رونالدو’ در فصل ۷ -۲۰۰۶ عنوان بهترین بازیکن جوان انگلیس را از آن خود کردند.
واکر در این فصل به طور دائم در ترکیب تاتنهام قرار داشته و در۳۳ بازی از ۳۴ بازی لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته است.
او گفت: این که کسانی شما را انتخاب کنند که همیشه مقابلشان به میدان رفته اید برای هر کس یک افتخار محسوب می شود. امیدوارم باز هم بتوانم افتخار کسب کنم و راهی طولانی و پر افتخار را با تاتنهام بپیمایم.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.