بهترین زمان خرید مسکن یا خرید زمین چه وقت است ؟

از آنجاییکه بعد از رکود چند ساله در بازار مسکن و کاهش سود سپرده بانکی، در آینده شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود، لزا شرایط فعلی بهترین زمان برای خرید مسکن یا زمین است.

بهترین زمان خرید مسکن چه وقت است ؟

رییس اتحادیه کشوری و مشاوران املاک در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن ممتازنیوز گفت: اگر نیازمند مسکن هستید در هر مقطعی خرید کنید، اما اگر برای سرمایه‌گذاری کسی می‌خواهد خانه یا زمین بخرد، رکود بهترین زمان برای خرید مسکن است.

بهترین زمان برای خرید مسکن

وی درباره‌ی بهترین زمان برای معامله مسکن با تاکید بر این‌که توصیه من به مردم این است که هر زمان نیاز به خریدیا فروش خانه دارند، نسبت به انجام آن اقدام کنند، اظهار کرد: در سال و صدور پروانه ساخت افت کرد اما در سال ۱۳۹۵ شاهد رشد صدور پروانه‌های ساختمانی بودیم. در سال ۱۳۹۵ شاهد رشد ۵٫۶ درصدی معاملات مسکن بودیم. در شهر تهران قیمت مسکن ۵ درصد رشد داشت. این موارد، سیگنالی برای خروج از رکود است و در واقع سال ۹۷ بهترین زمان برای ورود سرمایه‌گذاران به بازار مسکن برای سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: البته کسی که نیاز به خرید خانه دارد، برای چه باید دست نگه دارد؟! چون تامل در خرید خانه ممکن است باعث پشیمانی شود.

قلی‌خسروی با بیان این‌که در زمان مطرح‌شدن پروژه‌ی مسکن مهر قیمت‌ها به خصوص در شمال تهران از افت شدیدی برخوردار شد، خاطرنشان کرد: اگر این پروژه مطرح نمی‌شد، ما شاهد قیمت در میانه شهر با متری ۱۵ میلیون تومان بودیم.

وی با بیان اینکه افراد باید حواسشان به پول‌هایشان باشد و در زمان رکود به سراغ خرید مسکن بروند، اظهار کرد: از آن

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. م - ع:

    از کرامات شیخ الشیوخ که شیره را خورد و گفت شیرین بود . بازارگرمی خوبی بود . بریم بخریم

  2. فرشید توپا ابراهیمی:

    درهزاره سوم، پیشرفت حیرت انگیز تکنولوژی ساختمان، و جهانی شدن رشد انتظارات مشتریان و علاقه آنان بر کیفیت هر چه بهتر ساخت و ساز و همچنین مدیریت سازمانها و شرکتهای و مهندسین مسئول و کار آزموده، فضایی را ایجاد نمود که تا هر وقت از فصول سال سرمایه گذاری در بازار مسکن مناسب بوده و فصل خاصی را برای خرید نمی طلبد ؛ تمامی ایام مناسب است چه بسا حتی بازار مسکن در دوران رکود به سر ببرد.چون ساختمان جزء نیاز مبرم واولیه انسان است و بشر از دیر باز اولین اقدامی که نیاز خود احساس نمود سر پناه مناسب بوده است.

  3. فرشید توپا ابراهیمی:

    درهزاره سوم، پیشرفت حیرت انگیز تکنولوژی ساختمان، و جهانی شدن رشد انتظارات مشتریان و علاقه آنان بر کیفیت هر چه بهتر ساخت و ساز و همچنین مدیریت سازمانها و شرکتهای و مهندسین مسئول و کار آزموده، فضایی را ایجاد نمود که تا هر وقت از فصول سال سرمایه گذاری در بازار مسکن مناسب بوده و فصل خاصی را برای خرید نمی طلبد ؛ تمامی ایام مناسب است چه بسا حتی بازار مسکن در دوران رکود به سر ببرد.چون ساختمان جزء نیاز مبرم واولیه انسان است و بشر از دیر باز اولین اقدامی که نیاز خود احساس نمود سر پناه مناسب بوده است

  4. فرشید توپا ابراهیمی:

    درهزاره سوم، پیشرفت حیرت انگیز تکنولوژی ساختمان، و جهانی شدن رشد انتظارات مشتریان و علاقه آنان بر کیفیت هر چه بهتر ساخت و ساز و همچنین مدیریت سازمانها و شرکتهای و مهندسین مسئول و کار آزموده، فضایی را ایجاد نمود که تا هر وقت از فصول سال سرمایه گذاری در بازار مسکن مناسب بوده و فصل خاصی را برای خرید نمی طلبد ؛ تمامی ایام مناسب است چه بسا حتی بازار مسکن در دوران رکود به سر ببرد.چون ساختمان جزء نیاز اولیه انسان است و بشر از دیر باز اولین اقدامی که نیاز خود احساس نمود سر پناه مناسب بوده است -.

  5. نام شما...:

    درهزاره سوم، پیشرفت حیرت انگیز تکنولوژی ساختمان، و جهانی شدن رشد انتظارات مشتریان و علاقه آنان بر کیفیت هر چه بهتر ساخت و ساز و همچنین مدیریت سازمانها و شرکتهای و مهندسین مسئول و کار آزموده، فضایی را ایجاد نمود که تا هر وقت از فصول سال سرمایه گذاری در بازار مسکن مناسب بوده و فصل خاصی را برای خرید نمی طلبد ؛ تمامی ایام مناسب است چه بسا حتی بازار مسکن در دوران رکود به سر ببرد.چون ساختمان جزء نیاز اولیه انسان است و بشر از دیر باز اولین اقدامی که نیاز خود احساس نمود سر پناه مناسب بوده است.