بهترین سال برای پورشه

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

از سال قبل که دوباره اقتصاد جهانی و در پی آن خرید و فروش خودروهای لوکس و اسپرت رونق گرفته، پورشه رکورد تازه از فروش را در تاریخ خود ثبت کرده است.

2014 Porsche 911 Turbo S

۲۰۲۴ Porsche 911 Turbo S

با فروش ۱۶۲۱۴۵ دستگاه اتومبیل، پورشه رشدی ۱۵ درصدی را در سال ۲۰۲۴ تجربه کرد. این آمار در اروپای بحران زده هم نشانه‌ای از موفقیت است. گرچه میزان افزایش فروش در بازار آمریکا تا ۲۰٫۸ درصد هم رشد را نشان می‌دهد و به ۴۲۳۲۳ دستگاه رسیده، اما جالب اینجاست که پورشه ۳۷۴۲۵ دستگاه از خودروهای خود را در چین فروخته است. سومین بازار بزرگ پورشه نیز آلمان است. پورشه در خانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه از ماشین‌های خود را به فروش رسانده است که ۱۷٫۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۲ بیشتر است.

کاین، پرفروشترین محصول پورشه

کاین، پرفروشترین محصول پورشه

با وجود اینکه نام پورشه با ۹۱۱ گره خورده است، اما پرفروش‌ترین محصول این کمپانی، SUV کاین است که بیش از ۸۴ هزار دستگاه از کل تولیدات را شامل می‌شود. ۹۱۱ هم با ۳۰ هزار واحد، جایگاه بعدی را دارد.

پورشه ماکان با قیمت 45 هزار دلار

پورشه ماکان با قیمت ۴۵ هزار دلار

پورشه امید بسیاری هم به کراس اور اسپرت ماکان دارد که هدف تولید آن ۵۰ هزار دستگاه در سال است. سود حاصل از تولید خودروهایی نظیر کاین و ماکان، به پورشه کمک می‌کند که مدلهای اصلی خود نظیر ۹۱۱ و مدل فوق پیشرفته ۹۱۸ اسپایدر را توسعه دهد.

پورشه 918 اسپایدر، پیشرفته ترین خودروی جهان

پورشه ۹۱۸ اسپایدر، پیشرفته ترین خودروی جهان

۲۱

دی


Porsche


پورشه ۲۰۲۴ اخبار


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.