بهترین های هفته دوم مسابقات لیگ برتر تنیس معرفی شدند/پرسپولیسی ها بیشرین عناوین را درو کردند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – با پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور در تهران، برترین ها از سوی سازمان لیگ معرفی شدند.

به گزارش ممتاز؛هفته دوم رقابت های لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور با حضور ۷ تیم به مدت یک هفته در زمین های آکادمی بین المللی استقلال برگزار شد و در پایان تیم های البرز گاز کیش، پرسپولیس تهران و گاز تهران در جایگاه اول تا سوم ایستادند و در نهایت برترین ها از سوی سازمان لیگ معرفی شدند.
بر این اساس میلین زکیچ از تیم البرز گاز کیش به عنوان بهترین بازیکن ، سیف الله بهزاد پور از تیم پرسپولیس تهران به عنوان بهترین مربی، اشکان شکوفی از تیم پرسپولیس تهران به عنوان پر امتیاز ترین بازیکن، انوشا شاهقلی از تیم گاز تهران به عنوان بازیکن اخلاق ، پدرام اختر دانش از تیم مناظق نفت خیز جنوب به عنوان بهترین سرپرست و تیم پرسپولیس نیز به عنوان بهترین تیم معرفی شدند.
 همچنین در بخش داوری هفته دوم مسابقات نیز حسن لاچیانی از استان اصفهان عنوان بهترین داور را از آن خود کرد.

اعلام رنکینگ برترین ها:
شاهقلی همچنان برترین تنیسور ایران 

با پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور ، رنکینگ برترین های این رشته در بخش آقایان اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: با پایان یافتن هفته دوم مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاههای کشور ( جام خلیج فارس) برترین های رده سنی بزرگسالان در بخش آقایان از سوی کمیته مسابقات معرفی شدند که در این بین انوشا شاهقلی همچنان پیشتازی می کند.
در این جدول ۲۰۵ تنیسور صاحب رنکینگ می باشند که انوشا شاهقلی با ۳۷۵۰ امتیاز همچنان عنوان بهترین تنیسور را یدک می کشد، شاهین خالدان با ۲۹۵۰ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد و اشکان شکوفی نیز با ۲۳۲۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین در این رده بندی اشکان دبیری با ۱۶۸۰ امتیاز، فرشاد طلاور با ۱۵۹۰ امتیاز، معین محمدی با ۱۳۰۰ امتیاز، محسن حسین زاده با ۱۱۱۰ امتیاز، کیارش سوری با ۱۰۱۰ امتیاز، اشکان ادیبی با ۷۰۰ امتیاز و شهاب راطق نیز با ۶۷۰ امتیاز جایگاه چهارم تا دهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.