بهداد سلیمی:رضازاده قول داد

۲۱خردادماه،

قهرمان المپیک لندن گفت: این موضوع که ما دست رد به سینه‌ی وزیر زدیم صحت ندارد و اصلا نگفتیم که برمی‌گردیم یا این‌که برنمی‌گردیم.

بهداد سلیمی در رابطه با مسائل اخیر مطرح شده در مورد نشست وزنه‌برداران با وزیر ورزش، اظهار کرد: در جلسه‌ای که یکشنبه هفته پیش با آقای عباسی وزیر ورزش و جوانان داشتیم، آقای وزیر خواست کدخدامنشی کند تا مشکلات حل شود در صورتی که به خواسته‌های ما اهمیت داده نشد. با این حال آقای عباسی گفت به خاطر شرایط تیم ملی به اردو برگردید.

وی ادامه داد: اما از آن‌جا که در این جلسه تنها سه نفر از ما حاضر بودند و انوشیروانی و نصیرشلال حضور نداشتند قرار شد با آنها نیز صحبت کنیم؛ چرا که نظر هر پنج نفر مهم است و اگر نظر جمع به بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی بود بازمی‌گردیم. درواقع این موضوع که ما دست رد به سینه وزیر زدیم صحت ندارد و ما اصلا نگفتیم که برمی‌گردیم و یا این‌که به اردوی تیم ملی نمی‌آییم.

سلیمی رسانه‌ای شدن جلسه‌ی ملی‌پوشان المپیکی با وزیر ورزش و جوانان را کار درستی ندانست و تصریح کرد: جلسه‌ای که ما با وزیر داشتیم یک جلسه‌ی خصوصی و نشست صمیمی بود بنابراین سببی نداشت رسانه‌ای شود و مطمئن باشید اگر قرار بود این جریان رسانه‌ای شود همان اول مطرح می‌شد و ما نیز مصاحبه می‌کردیم. متاسفانه بعضی خبرنگاران تنها به این فکر می‌کنند خبر داغ بنویسند و اصلا به مصلحت فکر نمی‌کنند.

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که اگر شرایط قبل تغییر نکند باز هم به اردوی تیم ملی بازمی‌گردد؟ گفت: آقای رضازاده قول داد که این وضعیت تکرار نمی‌شود. با این حال اگر قرار بر این شد که به اردو برویم مطمئن باشید به این امید که شرایط بهتر می‌شود و به عشق مردم ایران می‌رویم اما اگر رفتیم و شرایط تغییر نکرد دوباره کارهایی انجام می‌دهیم.

سلیمی با بیان این‌که ۱۰۰ درصد به مسابقات قهرمانی جهان فکر می‌کند، اظهار کرد: کیانوش رستمی تقریبا شرایط ایده‌آلی برای بازگشت به اردو دارد و بقیه ملی‌پوشان نیز تا آن‌جا که من خبر دارم به ۹۰ درصد آمادگی خود رسیده‌اند. همچنین خود من نیز ۹۰ درصد آمادگی دارم و با توجه به مدت زمانی که تا برگزاری مسابقات جهانی باقی مانده امیدوارم به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسیم.

قوی‌ترین مرد جهان با اشاره به اضافه شدن مربی خود به کادر فنی تیم ملی گفت: اضافه شدن آقای قاسم غزالیان به کادر فنی تیم ملی حرکت قشنگ و پسندیده‌ای بود؛ چرا که با توجه به سن و سال بالایش از پیشکسوتان وزنه‌برداری و از مربیان فعال ایران است و این حرکت نشان داد که به مربیان شهرستان‌ها نیز توجه می‌شود.

سلیمی در پایان در مورد این‌که حضور قاسم غزالیان در کادر فنی تیم ملی سبب ایجاد انگیزه در وی برای بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی می‌شود یا خیر، تصریح کرد: آقای غزالیان پیشکسوت و مربی من است اما برای برگشتن به اردوی تیم ملی به هر حال باید شرایطش پیش بیاید. 

ایسنا 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.