بهرام رادان از سینما خداحافظی کرد؟

۰۹م آذر ،

ستاره سینمای ایران که مدت هاست در کانادا اقامت دارد، به تماشا می گوید رغبتی برای حضور در سینمای کنونی ندارد. رادان می گوید ممکن است در جشنواره سال آینده هم فیلمی نداشته باشد.

تماشا:ستاره سینمای ایران که مدت هاست در کانادا اقامت دارد، به تماشا می گوید رغبتی برای حضور در سینمای کنونی ندارد. رادان می گوید ممکن است در جشنواره سال آینده هم فیلمی نداشته باشد.

بی شک چه آنهایی که طرفدارش می باشند و چه آنهایی که نه، دوست دارند یا حداقل کنجکاوند بدانند «بهرام رادان» که این روزها نه گفت و گویی از او در جایی منتشر می گردد و نه حتی خبری کوتاه، کجاست و چه می کند؟ محض اطلاع آنهایی که بی خبرند عرض می کنیم ستاره دو سیمرغه سینمای ایران این روزها در کشور کانادا در حال گذراندن زندگی است.

در روزهای قبل خبرها متعددی دربارهٔ زمان اکران فیلم «پل چوبی» شنیده شد و حتی علی سرتیپی (تهیه کننده پل چوبی) اعلام کرد سال دیگر این فیلم اکران خواهد شد، از همه اینها مهمتر اینکه متوجه شدیم امسال قرار نیست بهرام رادان در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد! همین بهانه ای شد تا با او در کانادا ارتباط بگیریم تا خودش دربارهٔ صحت و سقم این همه خبرها به ما توضیح دهد.

بهرام رادان از سینما خداحافظی کرد؟

بهرام رادان در ابتدای صحبت هایش دربارهٔ اینکه چرا امسال باید در جشنواره فیلم فجر جای خالی احساس شود، گفت: «قبلا هم دربارهٔ این موضوع حرف زده ام اما سبب اینکه چرا در جشنواره فیلم امسال حضور ندارم به این خاطر است که فکر می کنم چند سالی می گردد سینمای مان رونق سابق را ندارد و دیگر کمتر اتفاق می افتد فیلمنامه ای بخوانم که مرا ترغیب به بازی کردن کند.

به نظرم سیاستگذاری هایی که در این چند سال اعمال شده غلط بوده است و از طرفی با توجه به تنش ها و درگیری هایی که در خانواده سینما وجود دارد، فعلا ترجیح می دهم کمی از آن فاصله بگیرم.»

گویا بعد از سروصداهایی که فیلم «پول چوبی» به واسطه حضور ستاره های سرشناس دچار شد، قرار نیست حاشیه دست از سر آن بردارد و هر روز خبرهای تازهی دربارهٔ زمان اکران این فیلم به گوش می رسد؛ فیلمی که قرار بود نوروز سال قبل و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر اکران شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده و گویا قرار هم نیست به این زودی ها رنگ پرده را ببیند.

این چند کلمه را از زبان بهرام رادان دربارهٔ این فیلم بخوانید: «از زمان اکران «پل چوبی» خبر ندارم، اما الان در ۶ ماهه ای از سال هستیم که قرار است انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بیفتد و خرداد ماه سال آینده شخص رئیس جمهور کشور مشخص می گردد. بعد از آن هم یک ماه زمان می برد وزیر ارشاد، معاونت سینمایی، سیاست های تازه و … مشخص و ابلاغ شوند، بنابراین تا بخواهد مجوز ساخت پروژه ای صادر شود زمان بسیاری صرف خواهد شد. با این اوصاف بعید می دانم در جشنواره فجر سال دیگر هم فیلمی داشته باشم، مگر اینکه اتفاقی خلاف پیش بینی من بیفتد.»

این جملات پایانی بهرام رادان در برابر سوال ماست که از او پرسیدیم چه عنوانی می توان برای دوران دروی تو از سینما گذاشت: «اسم این دوران را برای خودم «دوران گذار» گذاشته ام و امیدوارم هر چه زودتر حال سینمای مان خوب شود. مهم این است که امیدمان را از دست ندهیم. اهمیتی ندارد بهرام رادان در سینما فیلم داشته باشد یا نه، اگر سینما زنده باشد، حال همه ما خوب است.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. صادق:

    آخه چرا
    اقای بهرام خان مرد مومن ما دوست داریم
    ببین داداش اگه خداحافظی کنی کلامون میره توو هم گفته باشم
    پس دست بردار
    همه منتظر کارای دیگه از توان
    لجبازی خوب نیست برگرد به کارات برس بذار ماهم تماشاکنیم

  2. پرستو:

    فکر کنم اونم مثل گلشیفته فراهانی هوایی شده و میخواد بره
    وگرنه دلیلی نداره خداحافظی کنه
    اما اگه بره و سینمای ایران و محبوبای کاراشو تنها بذاره اونوقته که طرفداراشو از دست میده

    • PARIUSA:

      براتون متاسفم که به خواننده محبوب کشورمون توهین میکنید

  3. Ali:

    ای وای نه ترو خدا
    بابا ما یه سوپراستار باوقارو ماهر که بیشترنداریم خدایش اذیت نکنید اقارادان
    خداحافظی چیه
    بابا ما مخلصیم در بست برگردید
    سینما به شما احتیاج داره

  4. Raha:

    سلام و تبریک سال نو به اقای رادان عزیز و دوستداران ایشان
    اگر از سینما خداحافظی کردند خیلی خیلی حیف شد چون ما منتظر کارهای هنریشون بودیم
    بهرحال ارزومند موفقیت ایشان در تمام امور هستیم و کارای هنرىشون تاسالها در خاطرو یادهاباقی مى ماند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.