بهره‌برداری از مترو شیراز در دهه فجر امسال

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: با توجه به بارگیری واگن‌های خریداری شده مترو، امیدواریم دهه پرفروغ فجر، شاهد بهره‌برداری از فاز اول خط یک این پروژه باشیم.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir)، اسدالله حاج‌ زمانی در بازدید فرمانده انتظامی فارس و فرماندههای پلیس راهور این استان از مراحل اجرایی پروژه قطار شهری شیراز، گفت: ایستگاه‌های فاز یک خط یک مراحل نهائی تکمیل و مبلمان داخلی را سپری می‌کند و آماده بهره‌برداری بوده و به محض ورود واگنها و انجام تست های اولیه، فعالیت آغاز خواهد شد.

وی همچنین از متمرکز شدن اعتبارات تخصیص یافته در ایستگاه‌های فاز یک و مدیریت هدفمند اعتبارات به عنوان یکی از شیوه های موثر در تکمیل فاز یک متروی شیراز با بهره گیری از حداقل امکانات مالی یاد کرد.

مرادی معاون بهره برداری سازمان قطارشهری نیز، بر ضرورت تعامل حداکثری نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در ایستگاه‌های قطار شهری تأکید کرد. وی تشکیل کمیته مشترک و ایجاد بسترهای لازم جهت ورود واگن‌ها و راه اندازی ایستگاه‌ها را به عنوان اولویت کاری دو مجموعه در شرایط کنونی ذکر کرد.

سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار به آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی و راهنمائی و رانندگی استان در راستای تأمین و حفظ امنیت ایستگاه‌ها و رفاه حال شهروندان اشاره کرد.

سردار سیروس سجادیان ادامه داد: تشکیل تیم مشترک نیروی انتظامی و قطار شهری شیراز جهت بررسی میدانی و برآورد وضعیت حال و آینده متروی شیراز امری اجتناب ناپذیر بوده و استفاده از تجربیات متروهای موفق جهان نیز می‌تواند ما را در رسیدن به شرایط مطلوب یاری رساند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.