بهره‌برداری از ۱۳۰ واحد صنعتی در طول دولت‌های نهم و دهم

۱۱خردادماه،

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۳۰ واحد صنعتی و ۲۰ واحد معدنی در طول دولت‌های نهم و دهم به بهره‌برداری رسیده که ۵۰ واحد از این تعداد جایگاه صادراتی دارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در چهارمحال و بختیاری، صالح‌نیا در جمع مدیران و صنعتگران استان افزود: لوازم خانگی، تولید موکت، سیمان، لبنیات از اهم واحدهای مهم صنعتی در استان است.

وی به پیشرفت استان در زمینه معدن اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در بخش معدن، رتبه استان در کشور به رتبه ۱۴ رسیده است.

صالح‌نیا با بیان اینکه استان‌های کشور در حوزه صنعت و معدن به سه جایگاه تقسیم‌بندی شده‌اند تصریح کرد: خوشبختانه استان از جایگاه دسته سوم به جایگاه دوم ترفیع یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی در استان با اعتبار بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان، خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه صنعت، استان آینده درخشانی در این حوزه خواهد داشت.

صالح‌نیا افزود: براساس برنامه‌های کارگروه‌های صنعت، معدن و تجارت و همچین ستاد تسهیلات، نسبت به رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی در استان اقدامات لازم را پیش‌بینی کرده و انجام خواهیم داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.