بهره برداری و ساماندهی طرح فوری وضربتی ریزش پل کن

۲۷م دیماه ،

شهردار منطقه ۱۸، از بهره برداری و ساماندهی طرح فوری و ضربتی جایگزین ریزش پل کن ، انسداد مسیر غرب به شرق شریان ارتباطی بزرگراه فتح تا پایان امسال خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: با توجه به ریزش پل کن در بزرگراه فتح و انسداد مسیر غرب به شرق این شریان ارتباطی، با بازدید و ارزیابی قائم مقام و معاون عمرانی شهر تهران،با تاکید ویژه بر تسریع در اتمام عملیات احداث بلوار ۳۵ متری شهید مهتدی(ابراهیم آباد) عملیات تکمیلی این پروژه در دستور کار شهرداری منطقه ۱۸ قرار گرفت.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: روند پیشرفت بلوار ۳۵ متری شهید مهتدی در منطقه ۱۸ با هدف کاهش بار ترافیک بزرگراه فتح و تسهیل در امر تردد وسائط نقلیه مورد ارزیابی شهرداری تهران قرار گرفت.
صارمی ادامه داد: بهره برداری و ساماندهی طرح فوری و ضربیت آماده سازی بلوار ۳۵ متری شهید مهتدی منطقه ۱۸ در پی ارزیابی های شهرداری تهران تنها راه و جایگزین ریزش پل کن، انسداد بزرگراه فتح، تردد و ترافیک شهر تهران، در دستور کار شهرداری منطقه ۱۸ قرار گرفت.
وی در پایان با اشاره به لزوم پیشرفت عملیات اجرایی و آماده سازی شهید مهتدی منطقه ۱۸ افزود: پروژه بلوار ۳۵ متری شهید مهتدی به طول ۴ کیلومتر مهم از سمت بلوار الغدیر به بلوار خلیج فارس و از شمال به جنوب به دو بزرگراه فتح و آزادگان امتداد خواهد یافت.
پس از افتتاح به عنوان یک شریان ارتباطی مهم جایگزین مسیر مسدود غرب به شرق بزرگراه فتح خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.