بهره مندی ۶٫۵ میلیون نفر از سفره های اطعام و افطار در سال ۹۱

فروردین ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) از بهره مندی ۶٫۵ میلیون نفر از سفره های اطعام و افطار نیازمندان با کمک خیران در سال ۹۱ خبر داد.

عباس دارایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ۲۷۰ هزار نفر از ایتام زیر ۱۸ سال تحت سرپرستی ۶۲۰ هزار حامی می باشند.

وی با اشاره به رشد سالانه ۱۵ تا ۲۰ درصدی میزان دریافت کمک خیران گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان در سال قبل از طریق خیران و نیکوکاران به ایتام و نیازمندان اهدا شد.

دارایی در ادامه با اشاره به آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از ۱۵ تا ۲۱ رمضان گفت: کمیته امداد امام خمینی از روزهای آغازین ماه مبارک رمضان با برگزاری جشن رمضان و برنامه های دیگر و برپایی غرفه های اکرام ایتام، در ماه بندگی و احسان و نیکوکاری محلی برای احسان نیکوکاران ایجاد کرده است.

وی افزود: در این هفته که با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز می گردد، نیکوکاران و خیران می توانند همچون روزهای دیگر این ماه بزرگ با مراجعه به پایگاه های کمیته امداد در سراسر کشور، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مستمندان و نیازمندان و ایتام اهدا کنند.

وی با اشاره به این که روز ۲۱ رمضان همزمان با شهادت امیرالمومنین (ع) خاصه روز اکرام ایتام است گفت: خیران و نیکوکاران می توانند در این روز با مراجعه به پایگاه های کمیته امداد و پرداخت حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان برای سرپرستی هر کودک یتیم اقدام کنند سرپرستی ایتام توسط خود نیکوکاران و با مطالعه ی شناسنامه هر کودک، هر آن چه که در توان دارند برای سرپرستی کودکان اقدام کنند.

به گفته دارای تهیه غذاهای گرم و خشکبار برای مستمندان از طریق پایگاه های کمیته امداد در سراسر کشور میسر است.

وی در پایان یادآور شد: خیران و نیکوکاران می توانند وجوه نقدی خود را برای سرپرستی ایتام به شماره حساب ۱۱۱۱۱ بانک ملی شعبه کمیته امداد و برای اطعام نیازمندان شماره ۳۳۳۳ بانک ملی شعبه کمیته امداد واریز کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.