بهروان:انشاءالله مشکل نامه سازمان بازرسی حل می‌شود/درباره جام حذفی با کفاشیان حرف می‌زنم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

نایب رییس تازه فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش از این هم نامه‌های نظیر نامه اخیر سازمان بازرسی کل کشور iبه فدراسیون فوتبال ارسال شده، اما مشکلی نمی باش و ان‌شاءالله حل خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا iبهروان پس از انتخابش iبه عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره این انتخابات گفت: انتخابات آزادی برگزار شد و کسانی که در مجمع حضور داشتند آزادانه رای خود را iبه صندوق انداختند. من هم تلاش خواهم نمود تا iبه اعتقاد آنها پاسخ مثبت بدهم و تلاشم را برای برگزاری هر چه iبهتر رقابت‌ها iبه کار گیرم.

وی در پاسخ iبه سوالی درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور و ممنوعیت حضور بازنشسته‌ها در فوتبال گفت: این نامه ها پیشا هم ارسال شده و ان‌شاءالله حل خواهد شد. فکر می‌کنم می‌توانیم با کمک هیات رییسه فدراسیون فوتبال دستگاه‌های مختلف iبه ویژه وزارت ورزش و جوانان این مشکل را حل کنیم.

بهروان در پاسخ iبه این سوال که آیا iبهتر نبود ابتدا این مشکل حل و سپس انتخابات برگزار می‌شد؟ گفت: حتی در این بخش کفاشیان از اعضا نظرخواهی نمود و اعضای مجمع اصرار داشتند که همین امروز انتخابات برگزار شود. iبه هر حال من iبه عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال همواره تابع قانون بوده ام .

وی درباره اعتراض دو مدیر باشگاه سرخابی و مشکلات هم گفت: iبه هر حال همان طور که خود این آقایان گفتند مدیران دولتی می باشند و بر اساس قوانین دولتی حرکت می‌کنند. از طرف دیگری اساسنامه فدراسیون فوتبال مشخص است و iبه دستور فیفا رسیده است و من هم وظیفه دارم بر اساس قوانین و اساسنامه موجود کار را پیش ببرم.

بهروان درباره اعتراض‌هایی که iبه برگزار نشدن جام حذفی مطرح شده است هم گفت: بعضی از باشگاه‌ها نظر دیگری دارند و می‌گویند که iبهتر است جام حذفی برگزار شود، بنابراین باید بار دیگر با کفاشیان صحبت کنم تا ببینم نظر رییس فدراسیون فوتبال چیست. ولی در مجموع می‌توانم بگویم که با توجه iبه تقویم فشرده‌ای که رقابت‌های لیگ دارند خود باشگاه‌ها هم با برگزاری فشرده رقابت‌ها ضربه می‌خورند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.