بهروان:سهمیه ۳+۱ ما قطعی بود

۰۹م آذر ،

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌در مورد تکلیف نهایی سهمیه‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در جلسه کمیته اجرایی در مورد این مسئله تصمیم‌گیری شد ما در این جلسه حضور نداشتیم، آقای کفاشیان برای اطلاع از این موضوع به آنجا رفته بودند تا پس از مشخص شدن تکلیف نهایی این مسئله اعلام شود.

وی در مورد سهمیه ۳+۱ ایران اظهار داشت: سهمیه ۳+۱ ایران از همان اول قطعی بود. ما در حال تلاش بودیم تا این سهمیه را بیشتر کنیم. اما اگر سهمیه‌ما بیشتر نشود کمتر نخواهد شد.

بهروان افزود: کشورهای دیگر نسبت به سهمیه‌بندی اعتراض کردند. برخی از تیم‌ها در مرحله پلی‌آف با یکدیگر روبرو می‌شوند و در سپس در آخرین مرحله پلی‌آف با سهمیه چهارم ما بازی می‌کنند تا تکلیف تمامی تیم های صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

تیم ما اگر در آن بازی بتواند به پیروزی برسد، ۴ نماینده خواهیم داشت در غیر این صورت تنها ۳ سهمیه مستقیم ما در بازی ها حاضر خواهند بود.

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در مورد زمان برگزاری جام حذفی اعلام کرد:‌در حال بررسی این موضوع هستیم. بلافاصله پس از بازگشت به ایران در مورد این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم و سپس برنامه را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها نسبت به بازی در جام حذفی بدون حضور ملی پوشان خود اعتراض و درخواست داشتند فقط ۲ملی پوش به تیم ملی بدهند، گفت: پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای به ما زده که باید آن را بررسی کنیم. ما نمی‌خواهیم منافع باشگاه‌ها را از بین ببریم به همین خاطر سعی می‌کنیم تصمیمی بگیریم که به نفع همه باشد. نامه و پیشنهاد پرسپولیس را بررسی و نتیجه را اعلام می کنیم.

وی در مورد ادغام سازمان لیگ برتر و لیگ آزادگان گفت: لیگ دسته یک زیر نظر لیگ برتر پیگیری می‌شود، مسئولیت‌ها یکی است موارد دیگر هم باید درست شود. در حال تنظیم آئین نامه این موضوع هستیم و سپس آن را اعلام خواهیم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.